مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت : کانون باید از فرصت حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای معرفی توانمندی‌هایش استفاده کند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  علیرضا حاجیان‌زاده در جریان بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یادآور شد که حضور کانون در 5 بخش نمایشگاه، نشان‌گر تنوع در تولیدات کانون است اما باید این مساله از دوره‌ی آینده بیشتر مورد توجه قرار بگیرد که هدف ما از این حضور تنها فروش محصولات نیست.

وی با استقبال از حضور مربیان در غرفه‌ی کانون به عنوان راهنمای خانواده‌ها تاکید کرد که کانون می‌تواند با اجرای برنامه‌های متنوعی این توانمندی‌ها را به نمایش بگذارد.

مدیرعامل کانون، برنامه‌های آینده کانون در حوزه‌ی نشر اشاره کرد و گفت که شورای سیاست‌گذاری تولید کار خود را آغاز کرده و در حال ارزیابی دقیق وضعیت موجود و تحلیل محتوای آثار و بررسی نقاط ضعف و قوت آن‌ها است.

حاجیان‌زاده با بیان این که هنوز نتیجه‌ی این بررسی‌ها مشخص نشده است در عین حال افزود که پس از این بررسی، مسیر حرکت تولید کانون به سمت کیفیت بخشی سوق پیدا خواهد کرد چرا که معتقدیم تعداد زیاد آثار ملاک نیست بلکه باید تولیداتی داشته باشیم که ماندگار و به الگویی برای دیگر ناشران و تولیدکنندگان تبدیل شود.

وی ایجاد یک بانک اطلاعاتی در حوزه‌ی نشر را  که بر اساس آن موضوع‌های مورد نیاز مخاطبان متناسب با علاقه‌ و ذائقه‌های آنان  شناسایی شود ضروری دانست .

مدیرعامل کانون در این بازدید از غرفه‌های کانون در سالن‌های کودک و نوجوان، بزرگ‌سال، کمک آموزشی (کانون زبان ایران)، نوشت‌افزار و بخش سرگرمی و اسباب‌بازی شامل غرفه‌ی فروش و غرفه‌ی شورای نظارت بر اسباب‌بازی دیدن کرد و با کارکنان این غرفه‌ها از نزدیک به گفت‌و‌گو پرداخت.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز 20 اردیبهشت 1393 به کار خود پایان می‌دهد.
برچسب ها: نمایشگاه ، کانون ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار