رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حساب‌های بانکی جهت واریز قسط دوم تمتع همچنان باز است اما اعلام تمدید هم نکرده‌ایم.

سعید اوحدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: براساس آماری که از انفورماتیک سازمان به دست آمده به طور میانگین 99 درصد متقاضیانی که برای اعزام به حج تمتع ثبت نام کرده و قسط اول را در اسفند سال گذشته پرداخت کرده بودند نسبت به واریز قسط دوم اقدام کرده‌اند.
 
وی در ادامه افزود: به عبارت دیگر 600 نفر از زائرین هنوز قسط دوم خود را پرداخت نکرده‌اند که از این 600 نفر، 400 نفر متعلق به استان تهران و 200 نفر دیگر در استان های مختلف پراکنده هستند.
 
اوحدی تصریح کرد: به همین منظور به مدیران حج و زیارت استان ها و مدیران کاروان هایی که زائرین از طریق آنها قسط اول را واریز کرده‌اند تاکید کرده‌ایم تا پیگیری های لازم را انجام دهند تا آن 600 نفر نیز نسبت به پرداخت قسط دوم اقدام نمایند.
 
رئیس سازمان حج و زیارت در پایان خاطرنشان کرد: حساب های بانکی جهت واریز قسط دوم همچنان باز است و زائرین می‌توانند قسط دوم را پرداخت نمایند اما اعلام تمدید هم نکرده‌ایم چراکه وقتی 99 درصد زائرین واریز کرده‌اند نیازی به تمدید مجدد نبوده است لذا از طریق پیام ها و تماس‌های مدیران کاروان ظرف یکی دو روز آینده پیگیری های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حج ، تمتع ، حساب ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار