به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عظمائي در جلسه شوراي مديران و معاونين اين سازمان با اشاره به هفته كارو كارگر و اهميت فعاليت اين قشر از افراد جامعه ادامه داد :از جمله مسائل مهم در یك مبارزه اقتصادی، توجه به تولید با همت و تلاشی مضاعف در راستای كم كردن وابستگیهای وارداتی و تأمین نیازهای داخلی در حد توان است. شاید نخستین برداشت ها در این مطلب، مخاطب را قشر زحمتكش و كوشای كارگر بداند، در حالی كه سابقه نشان داده، این قشر در كنار مدیریت و برنامه ریزی مناسب، كارآیی بالایی داشته و یكی از اركان مثلث سرمایه، كار و مشتری است و اگر اهمیت بیشتری از آن دو نداشته باشد، قطعا كمتر هم نیست .
وي همچنين اظهار داشت : تلاش جهادگونه در برنامهریزی دقیق و بهكارگیری نیروهای متعهد و متخصص در تولیدات و افزایش كیفیت محصولات با بهینه سازی دستگاهها و توجه كامل و همه جانبه به همه خدمات مورد نیاز فرایند تولید میتواند در زمره این نوع تلاش ها قرار گیرد .
عظمائي افزود : تولید باید به لحاظ كیفیت مایه مباهات تولید كننده و تأمین كننده نیاز مشتری و به لحاظ كمیت نیز دارای مقتضيات نیازهای داخلی و خارجی، با محوریت مشتری مداری باشد و با این نگاه است كه فعالیتها جنبه جسمی و روحی پیدا كرده و انگیزه جهادگونه در آن تقویت خواهد شد.