عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما این همه شهید تقدیم انقلاب کردیم و نمادهای طاغوت و استکبار را کنار گذاشتیم و حال برخوردهای این چنینی غیر از اینکه دل بچه‌های خانواده‌های شهدا، ایثارگران و دوستاران انقلاب را به دردبیاورد دستاورد دیگری ندارد.

محمد حسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات یونسی گفت: اظهارات یونسی جنبه خوبی نداشت، او یا در بین مردم حضور ندارد و یا نمی‌داند مشکلات مردم چیست.
 
وی ادامه داد: مشکلات مردم در حوزه‌های معیشت، اشتغال و از این دست گرفتاری‌هاست نه فلان آرم و فلان نشان و باید به این نکته توجه داشت که مردم نیز خاطره خوبی از رژیم طاغوت ندارند.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ما این همه شهید تقدیم انقلاب کردیم و نمادهای طاغوت و استکبار را کنار گذاشتیم و حال برخوردهای این چنینی غیر از اینکه دل بچه‌های خانواده‌های شهدا، ایثارگران و دوستاران انقلاب را به دردبیاورد دستاورد دیگری ندارد.
 
آصفری تصریح کرد: اگر یونسی قبل از بیان این اظهارات اندکی فکر می‌کرد مطمئنا چنین صحبت‌هایی را بیان نمی‌داشت، این اظهارات گفته‌هایی است که بیشتر در شبکه ماهواره‌ای و معاند شاهد آن هستیم.
 
وی تاکید کرد: دولت باید نسبت به مواضع مشاورین خود آگاه باشد و اجازه ندهد هر از چندگاهی حرف‌هایی بزنند که با فرمایشات امام (ره) مغایرت داشته باشد و مقام معظم رهبری و دوستداران نظام آزرده شوند.
 
آصفری در پایان خاطرنشان کرد: مشاورین اگر کاری ندارند که برای مردم انجام دهند حداقل این گونه موضع‌گیری نکرده و عمل نکنند که اسباب نارضایتی مردم و انقلاب را به همراه داشته باشد.

گفتنی است حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، در کنفرانسی خبری پیشنهاد کرد که نماد شیر و خورشید جایگزین نماد کنونی هلال احمر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
خداوند نگهدار شما نماینده مجلس باشد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۳۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
تا کی باید از نام خانواده شهدا و جانبازان استفاده سیاسی شود. من که هم برادر شهیدم و هم خودم جانباز،اگر اظهارات آقای یونسی درست یا غلط باشد چه ربطی به خانواده شهدا دارد
آخرین اخبار