ساری/

راه‌اندازی امداد و نجات کوهستان در هلال‌احمر آمل

سرپرست فرمانداری آمل از راه‌اندازی امداد و نجات کوهستان در هلال‌احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، جعفر رسولی با اشاره به شرایط ویژه شهرستان آمل به علت وجود دماوند و جنگل‌های خاص گفت: شهرستان آمل به علت وجود ارتفاعات زیاد و قله دماوند و همچنین مساحت زیاد جنگلی، راه‌اندازی تشکیلات امداد و نجات کوهستان در آن ضروری است تا با استفاده از افراد آموزش دیده و با تجربه هیئت کوهنوردی شهرستان فرصت طلایی است تا از این توان و تلاش به نحو احسن استفاده شود.

وی بیان کرد: فرصت مناسبی است تا از روحیه جوانمردی جوانان کوهنوردمان در مواقع و حوادث غیرمنتظره برای خدمت به مردم و استحکام وظایف محوله اداراتی همچون هلال احمر و منابع طبیعی استفاده شود.

سرپرست فرمانداری آمل بیان داشت: روحیه ورزشی و ایثارگونه تیم کوهنوردی بر کسی پوشیده نیست و وظیفه ماست تا از این فرصت و انرژی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

رسولی با اعلام اینکه باید سازوکار لازم برای این منظور در هلال‌احمر تعریف شود، اظهار داشت: لازم است اتاقی در هلال ‌احمر در اختیار این هیئت و جوانان متقاضی عضویت در این تشکیلات همراه با امکانات و تجهیزات قرار گیرد تا در مواقع لزوم و حوادث غیرمترقبه شهرستان بتوان از این فرصت سود ببرد.

برچسب ها: نجات ، کوهستان ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.