نخستین دوره رقابت های تیراندازی شبیه سازی شکار در جنگل قهرمانی کشور ( 3D ) با معرفی نفرات برتر عصر دیروز در رشت پایان یافت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، در قسمت کامیوند این رقابت ها ، جبراییل عبادی و یاسر عمویی هر دو از قزوین به ترتیب اول و دوم شدند و روح اله صدر کریمی از آذربایجان شرقی در جایگاه سوم ایستاد .

در رقابت های قسمت ریکرو آقایان نیز حمیدرضا واقع طلب از استان گیلان عنوان نخست را کسب کرد ، علیرضا ملت دوست دیگر ورزشکار گیلانی در مکان دوم قرار گرفت و سعید نان پزی از آذربایجان شرقی سوم شد .

در قسمت کمان سنتی امیرعباس دورودیان از تهران ، علی اکبر زجاجی از همدان و محمد میری از کردستان اول تا سوم شدند .

در قسمت ریکو بخش بانوان هم ، سارا نصیری از گیلان قهرمان شد ، سیما باقرزاده و زهره جهانبخش هر دو از استان گیلان به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند .

در این رقابت یک روزه 33 ورزشکار از استان های مختلف کشور در دو بخش آقایان و بانوان در پارک جنگلی سراوان شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند .

ورزش تیراندازی با کمان 3D( شبیه سازی شکار در جنگل) ورزشی است که شرکت کنندگان مجسمه ها و ماکت های حیوانات را در نقاط مختلف جنگلی هدف قرار می دهند و در پایان کسانی که نزدیک تر به آن مجسمه زده باشند، امتیاز بیشتری می گیرند و اصابت تیر به نقاط حساس و کشنده حیوان نظیر ریه و قلب حداکثر امتیاز را دارد.

مهرداد گسکری دبیر هیات تیر و کمان استان گیلان با اشاره به این که رشته ورزشی "شبیه سازی شکار در جنگل" در بسیاری از کشورهای اروپایی رواج یافته است گفت: به دلیل وجود مناطق جنگلی مناسب در گیلان این استان به عنوان میزبان نخستین دوره این رقابت ها در کشور انتخاب شده است .


انتهای پیام



برچسب ها: شبیه سازی ، شکار ، جنگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.