سعيد اوحدي، با بیان اینکه بخش خصوصی سرمایه گذاری مناسبی را برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات انجام می دهد گفت: دو زائر سرا مخصوص زائران عتبات عالیات تا اربعین حسینی امسال در مرز چزابه به بهره برداری می رسد.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سعید اوحدیˈ در همایش کارگزاران حج و زیارت مازندران در ساری از مدیران کارگزاران حج و

زیارت به عنوان قافله سالاران این سازمان یاد کرد و گفت: حج تمتع یک همایش معنوی بین المللی جهان اسلام است.اوحدی گفت: رشد کمی و کیفی آموزش زائرین در این همایش بین المللی جهان اسلام باید برای کارگزاران حج و زیارت استان های کشور از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

معاون ویز فرهنگ و ارشاد و رییس سازمان حج وزیارت به آخرین وضعیت حج تمتع سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر ثبت نام،پرداخت قسط دوم و مشخص شدن هتل ها انجام شده است.

رییس سازمان حج و زیارت کارگزاران را خانواده اصلی و بزرگ سازمان عنوان کرد و گفت : هیچگاه نباید از ظرفیت سنگین نیروی انسانی  کارگزاران حج وزیارت غافل شویم. وی با بیان اینکه برگزاری نشست های صمیمی و راهگشا با کارگزاران حج و زیارت استان های کشور در سال جاری از برنامه های مهم سازمان است، بیان داشت: سازمان حج و زیارت به پیشنهادها ، نظرات ، انتقادات و راهکارهای کارگزاران اهمیت می دهد. 

وی با بیان اینکه حج و زیارت نباید در مقوله اداری گرفتار روش های سنتی باشد، بیان داشت: باید از سامانه الکترونیکی و ارتباطات اینترنتی در جهت کمک به زائرین بیشترین استفاده را برد. اوحدی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت مانند سازمان گردشگری نیست، تصریح کرد: سازمان حج و زیارت به همراه کارگزاران و عوامل آن میزبان تشریفاتی برای زائرین نیستند. رییس سازمان حج و زیارت کشور ادامه داد: تمام عوامل در این سازمان نوکر و خادم زائرین محسوب می شوند و این ادعا باید در عمل به زائرین نشان داده شود.

وی به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و نقش سازمان حج و زیارت اشاره کرد و گفت: این سازمان با تشکیل یک کارگروه مشورتی اقتصادی زیارتی را تبیین کرده است. وی از آغاز فعالیت شرکت توسعه عمران امید زائر خبر داد و گفت: این شرکت با هدف توسعه زیر ساخت ها برای ارائه صحیح خدمات به  زائرین عتبات عالیات با یکهزار میلیارد ریال آغاز به کار می کند.

 رییس سازمان حج و زیارت کشور برای شرکت در همایش کارگزاران حج و زیارت مازندران به ساری سفر کرده است.

برچسب ها: حج ، امسال ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.