"صوفي" معاون صداي رسانه ملي در ديدار با اعضاي كميته اطلاع رساني و تبليغات جشنواره راديو تاكيد كرد: نيروهاي راديو با تفكر جهادي و بسيجي براي برگزاري جشنواره و اجلاس راديو تلاش مي كنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كميته اطلاع رساني و تبليغات جشنواره راديو؛ محمد حسين صوفي معاون صداي رسانه ملي در ابتداي اين جلسه ضمن خير مقدم به حاضران از تلاش هاي همكاران براي برگزاري سيزدهمين جشنواره و پنجمين اجلاس جهاني صدا تشكر كرد.

وي افزود: سال 92 با همه فراز و نشيب هايي كه براي راديو داشت، سال موفقي بود و سال 93 هم بسيار پرحجم و توفنده آغاز شده كه اميدوارم سال خوبي براي شكوفايي روابط عمومي هاي راديو باشد.

صوفي در خصوص اهداف برگزاري سيزدهمين جشنواره و پنجمين اجلاس جهاني صدا اضافه كرد: سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو فرصت مغتنمی را پدید می آورد كه با نزدیك شدن هرچه بیشتر نظرات ، ایده ها و اندیشه های برجسته فعالان این بخش افق های روشن تری از افزایش سطح دانش و آگاهی های عمومی توسط رادیو پدیدار شود؛ بر این اساس این دوره از جشنواره با شعار "رادیو؛رسانه دیروز-امروز – فردا " برگزار می شود.  
 
وي خاطر نشان كرد: فراهم آوردن امکانی برای تبادل تجربه ها و دیدگاه های برنامه سازان و متفکران حوزه رادیو در راستای خلق ایده های نو و تحول در محتوا و تلاش برای ایجاد ظرفیتی برای کارآمدی نیروی انسانی و کارایی نظام برنامه سازی و همچنین تقدیر از فعالان این عرصه از اهداف برگزاری این جشنواره است.  

معاون صدا با اشاره به رشد 40 و 20 درصدي آثار رسيده به بخش داخلي و بين الملل جشنواره راديو بيان داشت: جشنواره سيزدهم نسبت به دوره هاي قبل رشد چشمگيري داشته است و كميت و كيفيت آثار رسيده به جشنواره راديو ومقالات ارسال شده به  اجلاس صدا گوياي اين مطلب است. 

صوفي در ادامه گفت: جشنواره هاي راديو با صرف كمترين هزينه و بالاترين كيفيت برگزار مي شود كه اميدواريم جشنواره سيزدهم نيز با شكوه و عظمت برگزار شده و ماندگار باشد.

معاون صداي رسانه ملي راديو را يك خانواده بزرگ دانست كه اعضاي آن با همدلي، همكاري و تعامل  براي برگزاري  جشنواره اقدام مي كنند، صوفي يادآور شد، همكاران راديو با تفكرجهادي، بسيجي، انقلابي و مردمي براي برگزاري شايسته سيزدهمين جشنواره بين المللي راديو و پنجمين اجلاس جهاني صدا تلاش مي كنند.

در ادامه اين مراسم علي اكبر خدابخش رييس كميته اطلاع رساني و تبليغات جشنواره راديوگزارش جامعي از عملكرد جاري و برنامه هاي آتي، اقدامات ستادي و پشتيباني، قالب ها و برنامه ها ارايه نمود.
خدابخش در اين جلسه  ضمن ارايه روند اجراي فعاليت هاي مربوط به سيزدهمين جشنواره و پنجمين اجلاس جهاني صدا شرح جامعي از برنامه ريزي ها، اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته توسط واحدهاي زير مجموعه خود را ارايه كرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.