رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: بودجه عمرانی شهرداری خرم آباد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته و میزان این اعتبار در امسال ۶۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محسن اقبالی امروز در حاشیه نخستین نشست خبری هیئت مدیره شورای شهر خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری که دو بحث اقتصاد و فرهنگ را مورد توجه قرار داده اند یک نامگذاری اصولی و به جا بوده است.

 وی افزود: متأسفانه در خرم آباد  در دو بخش  فرهنگ و اقتصاد با مشکل روبه رو هستیم  که در بحث فرهنگ رسانه ها و مطبوعات بیشترین وظیفه را در  بر عهده دارند.

 اقبالی تصریح کرد: نکته قابل توجه در شهر خرم آباد فرهنگ شهری و شهروندی است که باید به این بخش به طور جدی پرداخته شود و شهرداری باید به عنوان متولی آموزش این مبحثبه فعالیت بپردازد.

 رئیس شورای شهر خرم‌آباد بیان کرد: شورای شهر بر اساس شایعات گام بر نمی دارد و هیچ جریان انحرافی را دنبال نمی کند بلکه وظیفه شورای شهر نظارت بر کار شهرداری و پاسداری از اموال شهرداری است.

 وی اظهار کرد: اعتبارات عمرانی شهرداری خرم آباد در سال93،  60 میلیارد و 514 میلیون در نظر گرفته شده  که این اعتبارات در سال گذشته 39 میلیارد و 589 میلیون تومان بوده که امیدواریم با این میزان اعتبار در زمینه فعالیت های عمرانی شهر خرم آباد گام بزرگی  برداریم.

 اقبالی افزود: بودجه فرهنگی شهرداری خرم آباد برای امسال 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که در مقایسه با سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

 رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: شورا یک پارلمان محلی و یک فرصت برای دموکراسی دینی است که ارتباط بین مردم و مسؤلان را برقرار می کند.

 انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: خرم آباد ، شهرداری ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.