نام مبهم و سوال برانگیز خیابانی به نام ادوارد براون در کنار دانشگاه تهران

پزشک، پروفسور، استاد تاریخ یا عامل استعمار؟/ ایران‌شناسی که تاریخ کشورمان را تحریف کرد + فیلم

"ادوارد براون" با تک‌تک سران ضاله بهائیت مدت‌ها در ارتباط بود و بعد از آن برای آنها یک مرکزیت نیرومند در اسرائیل پایه‌گذاری کرد؛ در آثار وی تحریف تاریخ ایران و حمایت از استعمار موج می‌زند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در گذر از خیابان‌های شهر و در کنار دانشگاه تهران به نامی برمی‌خوریم که شاید برای خیلی‌ها مبهم و مشکوک باشد.

نام این خیابان "ادوارد براون" است؛ پزشک، پروفسور، استاد تاریخ و یا عامل استعمار؟

تاریخدان انگلیسی که خود را یک ایرانشناس معرفی می‌کرد؛ در آثارش حمایت از استعمار موج می‌زند و این در حالی است که قحطی مرگبار ایرانیان در سال 1917 و وقایعی از این دست در آثار این به اصطلاح تاریخدان مسکوت مانده است.

"ادوارد براون" با تک‌تک سران ضاله بهائیت مدت‌ها در ارتباط بود و بعد از آن  برای آنها یک مرکزیت نیرومند در اسرائیل پایه‌گذاری کرد و آنها را به کشورهای مختلف دنیا پراکنده کرده تا برای پایگاه‌های این فرقه اطلاعات جمع‌آوری کنند و برای خود تبلیغ کرده و افرادی را جذب کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۷:۱۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگراشتباحي ميكنيد لااقل تصحيحش كنيد هر كسي امكان دارد اشتباه كند خجالت نكشيد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
جرا اسم اين خيابان را عوض نمي كنيد؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا مسئولین کمیته نامگذاری معابر شهرداری از بین اینهمه اسامی شهدای گرانقدر انقلاب واسلام،124000 پیامبر و... اسم پیدا نکرده اند واسامی این خائنین به مملکت را برای معابر انتخاب می کنندمگر غربیها اسمی از شهدا ویا ائمه وپیامبران ما برای معابر خود انتخاب کرده اند؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلي
۱۲:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
بسمه تعالي:باعث اينكارشهرداريست ياهركس ديگربااو(تاريخدان يهودي پناه )محشورشود!!!! واقعا"جاي بسي تعجب است اينهمه بيهويت وخودفروش؟!!!!....... ايكه هي!!!!!!!