آزادکاران نوجوان مازندرانی در مسابقات گزینش المپیک تایلند به روی تشک می روند.

 

رئیس هیئت کشتی مازندران درگفتگو باخبرنگار بشگاه خبرنگاران ساری گفت:در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا گزینشی المپیک در تایلند 5 کشتی‌گیر مازندرانی به روی تشک می‌روند.

ثمربخش بیان داشت:تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان امروز با 10 کشتی گیر و هشت همراه به تایلند اعزام شد نوجوان اعزام شد که پنج کشتی‌گیر در ترکیب تیم ملی مازندرانی هستند.

وی با اشاره به حضور کشورهای مختلف آسیایی در این پیکارها افزود: این مسابقات طی روزهای هجدهم تا بیست و دوم اردیبهشت به میزبانی تایلند در شهر چونبوری برگزار می‌شود که حکم گزینشی رقابت های المپیک است.

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: نادر نصری در وزن 50 کیلوگرم، ابوالفضل حاجی‌پور در 54 کیلوگرم، مجتبی عموزاد در 58 کیلوگرم، احمد بذری در 69 کیلوگرم و نعیم حسن‌زاده در 100 کیلوگرم به عنوان پنج مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

ثمربخش در پایان تیم ملی کشتی آزاد ایران را از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره عنوان کرد و افزود: در این مسابقات دو مربی باتجربه از مازندران به نام های سیدمراد محمدی و علی‌اصغر بذری از قهرمانان نه چندان دور کشتی کشورمان به عنوان سرمربی و مربی در تیم ملی نوجوانان فعالیت دارند/س

برچسب ها: مازندران ، المپیک ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.