معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان اعلام کرد : کارگروه شورای راهبردی زنان با مشارکت بانوان عضو هیات علمی دانشگاه ها ، زنان پیشکسوت و خبرگان این حوزه در وزارت ورزش و جوانان تشکیل می شود.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت ورزش و جوانان ، رباب شهریان گفت: ویژگی مدیریت سازمان های بزرگ و پیچیده ما را برآن می دارد که برای دستیابی به اهداف و پیشرفت در زمینه های مختلف ورزشی از روش های مختلف برای ایجاد تعامل با نهادهای مختلف مدنی بهره برداری کنیم .

وی افزود: توجه به سیاست ها والزامات فرهنگی کلان، ضرورت نظارت و ارزیابی شاخص های پیشرفت و مناسب با عرف جامعه به همراه هنجارهای پذیرفته شده با هدف الگودهی برای زنان مسلمان در حوزه ورزش ، بستری را ایجاد کرد تا جلب آرا و نظرات دانش آموختگان علم و مدیریت ورزش مورد توجه ویژه قرار گیرد .

وی در ادامه اظهارداشت : به همین منظور این کار گروه 21 اردیبهشت در حوزه معاونت امور ورزش بانوان تشکیل خواهد شد .

شهریان در مورد وظایف این کارگروه گفت : شرح خدمات عمومی چون تدوین برنامه های عملیاتی ، الزامات اجرایی مرتبط با کارگروه در سه دوره زمانی کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت، شناسایی و تدوین ساز وکارهای قانونی و اجرایی برنامه های تنظیم شده ، شناسایی اولویتهای مطالعاتی مرتبط با کارگروه و شرح خدمات اختصاصی مانند تدوین نقشه راه توسعه ورزش بانوان از جمله وظایف این کارگروه است.

وی همچنین تدوین طرح جامع ساماندهی ورزش بانوان ، شناسایی چالش ها و مسائل موجود ورزش بانوان کشور ، تدوین و بازنگری دستورالعمل های نظام نامه ها و شیوه نامه های مرتبط با ورزش بانوان و تطبیق سیاست های کلان با برنامه به تشخیص این معاونت و اعضای کارگروه را از دیگر وظایف این شورا برشمرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: این کارگروه با توجه به الزامات منطبق بر مصوبات و خروجی کارگروه ها ، اسناد بالا دستی و برنامه راهبردی وزارت ورزش و جوانان که درحال تدوین است ، تشکیل می شود .

انتهای‌پیام/

برچسب ها: کارگروه ، راهبردی ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار