رییس سازمان بسیج مستضعفین،‌ در رونمایی از چهار عنوان "شهید شاخص سال" در سال 92 بیان کرد

عشقی‌ترین کتاب‌های ما عشق‌بازی با پروردگار است

پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان به گفته‌ی سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی"‌ رییس سازمان بسیج مستضعفین کتاب‌های عشقی هستند و عشقی‌ترین کتاب‌‌های ما هم عشق‌بازی با پروردگار بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری نشست رونمایی از چهار عنوان کتاب "شهید شاخص سال" در سال 1392 که امروز در سرای اهل قلم بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد، سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه کتاب‌های پرفروش دنیا کتاب‌های عشقی هستند گفت: امروزه سرآمد قله‌ی فضیلت‌ها در جامعه‌ی بشری، شهدا هستند. عشقی‌ترین کتاب‌های ما نیز در رابطه با عشق‌بازی با پروردگار است. در همین رابطه  کتاب‌‌های شاخص شهدا مربوط به کسانی می‌شوند که خودشان را وقف حقیقت کرده و با خدا عشق‌بازی کرده‌اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب هم پرفروش‌ترین کتاب‌ها مربوط به دفاع مقدس و شهدا بوده و باید به جامعه‌ی نویسندگان تبریک گفت.  

"نقدی" با بیان اینکه نویسندگان کتاب دفاع مقدس دو بعد دارند اضافه کرد:‌ یکی از این ابعاد آن بوده که کتاب‌های عرضه شده موجب تعالی جامعه می‌شوند و دیگری این است که نویسندگان توفیق پیدا می‌کنند با انسانی که به خدا پیوسته ارتباط برقرار کنند.

به گفته‌ی نقدی کمال عقب‌ماندگی‌ است که کسی هنر نویسندگی داشته باشد و به شهدا و دفاع مقدس نپردازد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین ادامه داد: بخشی از کتاب "حزب دیالمه" نوشته‌ی "مخدومی‌" را خواندم و علاقه پیدا کردم که آن را به طور کامل بخوانم. بنده این کتاب را به جوانانی که می‌خواهند پیشتاز، پیش‌رو و خط‌‌شکن باشند معرفی می‌کنم.

وی در پیشنهادی به دختران جامعه‌ی ایرانی اظهار داشت: کتاب "شهیده طاهره هاشمی" با عنوان "بوی باروت و بوی عطر نارنج" را الگوی آرمانی برای دختران جوان می‌دانم.

به گفته‌ی "نقدی" کتاب "طیب رضایی" روح جوانمردی و شخصیت این شهید را  نشان می‌دهد و وی را بیش از پیش به جامعه می‌شناساند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم کتاب "بوی پدر" مبنای توسعه‌ی معرفت در علم و دانش ما باشد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار