"بهروز نورانی" پور، تهیه و کارگردان مجموعه مستند "زندگی زیر پوست من" این اثر را آیینه نمایش دغدغه های اجتماعی مردم دانسته و گفت: در این مستند تلاش کرده ایم تا بدون غل و غش و بدون دستکاری که متن و حاشیه های زندگی طبقه پایین جامعه را به تصویر بکشیم.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، بهروز نورانی پور تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند "زندگی زیر پوست من" که در قسمت های اخیر خود با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان مواجه شده است، درباره تعداد قسمت های باقیمانده گفت: تا به حال 11 قسمت از مجموعه مستند زندگی زیرپوست من پخش شده است و 2 قسمت دیگر باقیمانده است. همچنین در حال مذاکره برای ساخت سری دوم این مستند هستیم و در صورتی که طرح آن در شبکه سه سیما به تصویب برسد، بلافاصله پیش تولید کار را شروع می کنیم. 

وی درباره ویژگی های این اثر مستند بیان داشت: استقبال از این مجموعه در قسمت های اخیر بسیار زیاد بوده است. ما در این مستند تلاش کرده ایم تا بدون غل و غش و بدون دستکاری که متن و حاشیه های زندگی طبقه پایین جامعه را به تصویر بکشیم. این طبقه به دلیل سادگی و حس مستند بودن در این مستند دیده شدند. در حالی که کار مستند در قیاس با کار نمایشی کم هزینه تر است.

این تهیه کننده در همین رابطه ادامه داد: مردم خودشان را در این مستند می بینند. بنابراین علت اصلی استقبال آن ها از مجموعه زندگی زیر پوست من هم همین است. تعداد و حجم مجموعه های نمایشی در شبکه های مختلف سیما زیاد است. به همین دلیل مستندها می توانند با استقبال زیادی در این فضا از سوی مردم مواجه شوند.

وی در پاسخ به این که کدامیک از سوژه های خاص و منحصر به فرد و دارای عمومیت در تولید "زندگی زیر پوست من" اولویت داشته اند، افزود: ما سعی کردیم به هر دوی این رویکردها در برنامه توجه داشته باشیم. سوژه هایی در این مستند نشان داده شده اند که خاص و منحصر به فرد بوده اند. از طرفی سوژه هایی هم داشته ایم که با وجود دردمندی و درماندگی شکرگذار خداوند هستند. کسانی را هم داشته ایم که با وجود شرایط سخت و دشوار کاری همیشه به رزق حلال فکر می کنند. به طور کلی هرکدام از این سوژه ها در عین حال که ویژگی خاصی دارند، از بین مردم جامعه انتخاب شده اند.
 
مستند "زندگی زیر پوست من" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی بهروز نورانی پور دارای 13 قسمت 33 دقیقه ای تولید سال 92 است و افراد زیر در ساخت و تولید آن مشارکت داشته اند: پژوهشگر، صدابردار و صداگذار: بهروز نورانی پور، تصویربردار: فردین باتمانی، تدوینگر: جبار صادقی.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار