فیلم مرگ آقای لازارسکو به کارگردانی کریستی پوپو با همکاری مجله فیلمخانه روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ساعت 18 در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ در ادامه برنامه نمایش فیلم در دوره جدید سینماتک با عنوان سینمای دوران ما با همکاری مجله فیلمخانه، روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه  ساعت 18 فیلم "مرگ آقای لازارسکو" به کارگردانی کریستی پوپو محصول سال 2005 به مدت 153 دقیقه به نمایش در می آید.
 
داستان این فیلم در مورد دانته رموس لازارسکوی 62 ساله است که حالش به هم می خورد واو را به چهار بیمارستان مختلف می برند. اما در هریک از این بیمارستان ها پرسنل سعی دارند به مجروحان متعدد یک تصادف بزرگ برسند واز این رو فرصت زیادی برای رسیدگی به ( لازارسکو) ندارند. در حالی که شرایط جسمی( لازارسکو) چنان وخیم می شود که دیگر معلوم نیست چه می گویدو... .
 
یادآوری می شود؛ علاقه مندان جهت استفاده از برنامه های نمایش فیلم می توانند به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه ویا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88955753 واحد سینماتک ویا 88951965 روابط عمومی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، تک ، بیمارستان ، نمایش ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار