شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: رفع 30 معارض ملکی این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سید علیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) میدان فتح به کارگاه عمرانی تجهیز شده و در اختیار پیمانکار مربوط قرار گرفته است.
 
 وی ادامه داد: یکی از معارضین بزرگ در اجرای پروژه در محدوده اراضی پادگان جی به متراژ بیش از 144 هزار متر مربع قرار دارد و بر همین اساس مکاتبات و مذاکرات لازم با نیروی زمینی ارتش، وزارت دفاع و آموزش و پرورش صورت گرفته است.
 
 شهردار منطقه9 افزود: علاوه بر این 13 معارض در میدان فتح و بزرگراه فتح به متراژ حدود 5 هزار و 454 متر مربع و 16 معارض در خیابان قزوین به متراژ حدود 32 هزار و 780 متر مربع در مسیر اجرای این پروژه قرار گرفته که هماهنگی  لازم در راستای رفع آنها صورت گرفته است.
 
حسینی تصریح کرد: این شهرداری رفع معارضین تاسیساتی را نیز  همزمان با رفع معارضین ملکی در دستور کار قرار داده و تمهیدات و تسهیلات ویژه ای برای تسریح فعالیت های عمرانی نیز پیش بینی شده  تا عملیات عمرانی  ادامه این محور شریانی پایتخت آغاز شود.
 
 شهردار منطقه 9 با بیان اینکه دبیرخانه پروژه ادامه بزرگراه امام (ره) نیز در منطقه تشکیل شده خاطر نشان کرد: در جلسات مختلف هماهنگی برای اجرای پروژه مطالعات ترافیکی و پیش بینی های بحرانی در رابطه با اجرای دقیق پروژه مطرح شده در اولویت فعالیت های قرار گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، منطقه ، امتداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار