سخنگوی عرب زبان وزارت امورخارجه آمریکا در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت واشنگتن و مسکو در مورد برنامه هسته‌ای ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"جاشوا بیکر" در مصاحبه با شبکه خبری "سی ان ان" با غیرقانونی خواندن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه ، تاکید کرد : توافق محرمانه‌ای بین واشنگتن و ریاض برای مسلح کردن مخالفان سوری رخ نداده است.

وی در ادامه با رد در اختیار داشتن اطلاعاتی پیرامون دستیابی مخالفان سوری به موشک‌های ضد تانک افزود : آمریکا سفر "اجمد الجربا" رئیس مخالفان سوری به این کشور را بسیار مهم و تاریخی می‌داند.

سخنگوی عرب زبان وزارت امورخارجه آمریکا در بخش دیگری از مصاحبه خود بابیان اینکه بحران سوریه بسیار پیچیده است و آمریکا این امکان را ندارد که هر کاری را انجام دهد گفت : آمریکا بر روی پایان دادن به بحران سوریه متمرکز شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد : حوادث اوکراین در همکاری بین آمریکا و روسیه در زمینه سوریه تاثیری نخواهد داشت و ما در زمینه‌ها مهمی همچنین مذاکرات هسته‌ای ایران ، سوریه ، روند صلح بین فلسطین و اسرائیل با مسکو همکاری می‌کنیم.

"جاشوا بیکر" همچنین پیرامون کمک تسلیحاتی آمریکا به مخالفان سوری اظهار داشت : از آغاز بحران سوریه موضع آمریکا در این رابطه واضح بوده و تنها راه حل توقف بحران را از طریق میز مذاکره می‌داند و ما کمک تسلیحاتی را فراهم کننده حل بحران نمی دانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار