ابوالفضل رفیع مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در اختتامیه محور سبک زندگی و الگوی مصرف جشنواره مشکات گفت:مشکلات ومعضلات شهری بااقدامات فرهنگی برطرف میشود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ابوالفضل رفیع مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در اختتامیه محور سبک زندگی و الگوی مصرف جشنواره مشکات ضمن بیان این مطلب افزود: جشنواره مشکات یک جشنواره آموزشی ترویجی است که سعی و تلاش دارد با مشارکت شهروندان زمینه های زندگی بهتر را فراهم کند. در کلانشهر تهران رفتارهای شهروندان بر روی زندگی یکدیگر تاثیر دارد و مدیریت شهری برای بالا بردن کیفیت زندگی به مشارکت تمامی شهروندان نیازمند است.

وی گفت: مدیریت شهری سه دوره داشته است، دوره اول شهر برای مردم که مسئولین امر شهر را بدون هیچ دخالتی از سوی شهروندان اداره می کردند و در دوره دوم شهرداری برای مردم بود که مشارکت شهروندان در اداره شهر دیده می شد و اما اکنون در دوره ی شهرداری توسط مردم هستیم که در اداره شهر اهمیت اصلی دیدگاه شهروندان است.

ایشان ایجاد ساختارهای محلی شورایاری و مدیریت محله را زمینه ساز مشارکت شهروندان در اداره شهر و بسیار حائز اهمیت برای مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: جشنواره مشکات رویکردی دارد که با استفاده از ابزارهای هنری شهروندان با ارسال آثار مشکلات شهر را برطرف کند.

در پایان با حضور مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، شهردار منطقه 20، مدیر عامل سازمان میادین و مدیر عامل شرکت شهروند از نفرات برگزیده با اهدای تندیس و جوایز تقدیر شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مشکلات ، معضلات ، اقدامات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار