اچ‌تی‌سی قصد دارد تا به زودی نسخه ی مینی One M8 را معرفی و عرضه کند، اسمارت فونی که قرار است تا با هزینه ی کمتر و البته امکانات کمتر، تجربه کار با One M8 را در اختیار دوستاران این اسمارت فون قرار دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، البته اچ تی سی به سختی در تلاش است تا اطلاعات مربوط به این تلفن هوشمند را تا روز معرفی مخفی نگه دارد، اما مانند بسیاری دیگر از کمپانی های فعال در زمینه ی تولید محصولات دیجیتال در این امر ناموفق بوده و تصاویر و اطلاعات مربوط به این محصول در فضای مجازی منتشر شده است، وب سایت فون آرنا روز گذشته اولین تصویر واقعی از این محصول را منتشر کرد، آنچه در تصویر مشخص است بدنه فلزی به همراه خطوط زرد رنگ است.


با توجه به این سبک طراحی می توان گفت که نسخه ی کوچک تر One M8 نیز از طراحی جذابی برخوردار است و ایده ی اضافه شدن رنگ در طراحی آن، جذابیت خاصی به آن بخشیده است.


بر اساس اطلاعاتی که فون آرنا منتشر کرده است، نسخه ی مینی نیز مانند نسخه اصلی دارای دکمه های On Screen است و از اندروید 4.4 به همراه رابط کاربری سنس 6 و صفحه نمایش 4.5 اینچی اچ دی بهره می برد، پردازنده ی 4 هسته ای اسنپ دراگون 400 به همراه 1 گیگابایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات محصول جدید اچ تی سی  است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار