همزمان با آغاز، اجرای طرح تحول نظام سلامت در سراسر کشور رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همراه اعضای ستاد مرکزی طرح تحول نظام سلامت از مراکز آموزشی درمانی شهید صیادشیرازی گرگان و بیمارستان آل جلیل آق قلا به صورت سرزده بازدید کردند.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، در این بازدید دکتر تقی ریاحی از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی از جمله اورژانس، درمانگاه، بخش های ویژه  و واحد ترخیص  بازدید کرده و از نزدیک روند اجرای طرح تحول نظام سلامت را بررسی و دستورات لازم جهت رفع نواقص را صادر کرد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیئت همراه  با حضور در بیمارستان آل جلیل آق قلا ضمن بازدید از اورژنس، درمانگاه، هتلینگ، داروخانه وگفتگو با تعدادی از مراجعین، رعایت طرح تحول نظام سلامت مبنی بر پرداخت هزینه 10 درصدی و وضعیت تهیه دارو برای بیماران  را مورد بررسی قرار داد.

 گفتنی است: این بازدید ها و پایش ها توسط رييس دانشگاه ،معاونان و اعضای هيات رييسه، مشاورين، تیم حراست و تيم مستقر در دبيرخانه ستاد تحول در معاونت درمان بصورت روزانه و مستمر و خارج از ساعات اداری و به شکل  سرزده در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حال انجام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار