نماینده دفتر تحکیم وحدت گفت: وی با بیان اینکه همه باید به توافقات حساس باشیم و پیگیری کنیم خاطر نشان کرد: از دولت انتظار داریم با منتقدان طوری برخورد کنند که در تبلیغات انتخاباتی بیان کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمدحسین قائدشرف نماینده دفتر تحکیم وحدت در نشست خبری تشکل‌ها و اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی کشور که بعداز ظهر امروز با عنوان "دانشجویان مدافع عزت و منافع ملی" که در دانشگاه شریف برگزار شد، با بیان اینکه از تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی حمایت می‌کنیم، گفت: مذاکره کردن با گرگ کار سختی است و سعی داریم تا با مطالبات خود به تیم مذاکره کننده راهنمایی برسانیم تا موفق باشند.

وی افزود: مقامات دست چندمی آمریکا اخیرا زبان به گزاف گشودند که این مسأله بسیار بد است و برای ملت ایران سنگین می‌باشد و انتظار می‌رود وزارت خارجه پاسخ مقتدرانه به آنها بدهند.

نماینده دفتر تحکیم وحدت اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی باید هزینه غنی‌سازی 5 به 20 درصد ر ا برای مردم اعلام کنند تا همه بدانند چه هزینه‌هایی را برای اعتمادسازی پرداخت کرده‌ایم.

قائدشرف با تأکید بر اینکه مسئله عملکرد سانتریفیوژها در تأسیسات هسته‌ای فردو نطنز مهم است تصریح کرد: به توان تولید سانتریفیوژهایی دست یافتیم که چند ده برابر توان بالاتری نسبت به سانتریفیوژهای گذشته دارند.  
 
وی با اشاره به اینکه کشور تحت فشار است تا راکتور آب سنگین اراک را به آب سبک تبدیل کند ابراز داشت: اگر فعالیت راکتور آب سنگین مشکل دارد، چرا بسیاری از کشورها این راکتورها را در اختیار دارند. 

نماینده دفتر تحکیم وحدت افزود: کسانی که ادعا می‌کنند راکتور آب سنگین تعطیل است؛ چرا برای مذاکره به کشورهای دیگر می‌روند کسانی که مدعی هستند بگویند در جهت تکنولوژی آب سنگین حرکت کنیم و یا غنی‌سازی را ادامه دهیم چرا مدعیان ادعای نگرانی می‌کنند اما مشاوره نمی‌دهند. 

قائد شرف با اشاره به برگزاری همایش دلواپسی گفت: کسانی که از برنامه دلواپسی انتقاد می‌کنند، باید سعه صدر را بالا ببرند چرا که مضمون این همایش این نبود که کسی خائن است، بلکه انتقاداتی را به توافق‌نامه اظهار داشتند. 

وی با بیان اینکه همه باید به توافقات حساس باشیم و پیگیری کنیم خاطر نشان کرد: از دولت انتظار داریم با منتقدان طوری برخورد کنند که در تبلیغات انتخاباتی بیان کردند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، توان ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار