رئیس ائتلاف مخالفان سوری خواستار افزایش کمکهای آمریکا به مخالفان سوری شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "احمد جربا" رهبر مخالفان سوری که برای دریافت کمک آمریکا به واشنگتن رفته است در گفتگو با شبکه تلویزیونی پی بی اس در واشنگتن گفت: در جنگی که در سوریه در جریان است، برخی مواقع به پیشروی هایی می رسیم و برخی مواقع نیز عقب نشینی هایی بروز پیدا می کند. مبارزه همچنان ادامه دارد. آمریکا ، متحد قوی برای ائتلاف مخالفان سوری بوده است. آمریکا به ما کمکهای بشردوستانه و سیاسی داده است. ما خواهان تقویت و افزایش کمکهای آمریکا هستیم.

وی در ادامه افزود: وقتی آمریکا تهدید کرد می خواهد علیه نظام سوریه وارد عمل شود، این نظام به سرعت قبول کرد تسلیحات شیمیایی اش را تحویل بدهد. بنابراین می بینیم که انها بجز زبان زور هیچ زبان دیگری را نمی فهمند. ما می‌خواهیم آمریکا به ما سلاح بدهد. 

وی گفت: طرح ژنو شکست خورد زیرا سوریه با این طرح همکاری نکرد. این روند شکست خورده است. شاید بتوان گفت این روند دیگر مرده است بویژه پس از آنکه بشار اسد اعلام کرد می خواهد انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کند. بی تردید هنوز هم راه حل سیاسی برای سوریه وجود دارد. باید راه حلی سیاسی برای سوریه پیدا شود. 

وی در پایان مدعی شد: قول می دهم اگر بشار اسد برود ، 85 درصد مشکلات سوریه حل خواهد شد!


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار