"سید حسین عزیزی" گفت: صدا و تصویر در حرفه‌ی خبر به یک اندازه، ارزش و اهمیت دارند.

"سید حسین عزیزی" صدابردار شبکه‌ی خبر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص میزان تعامل تصویربردار و صدابردار و اهمیت این امر گفت: صد در صد باید در تعامل باشند چون صدا و تصویر مکلمل هم هستند و به یک اندازه از ارزش و اهمیت برخوردار هستند.

وی در خصوص ویژگی یک صدابردار در عرصه‌ی خبر اظهار داشت: یک صدابردار خوب باید صدا و وسایل آن را به طور کامل بشناسد و در شرایط مختلف بر حرفه‌ی خود تسلط کامل داشته باشد.

این صدابردار در خصوص میزان تجهیزات حرفه‌ی صدابرداری گفت: با توجه به تجربه‌ی 15ساله در عرصه‌ی خبر در حال حاضر 20 درصد تجهیزات حرفه‌ی صدابرداری را در اختیار داریم.

"عزیزی" ضمن بیان این مطلب که در برنامه‌ی زنده باید سریع پیش برویم ولی در برنامه‌ی تولیدی عکس این قضیه صادق است عنوان کرد: برنامه‌ی زنده استرس و اضطراب خاص خود را دارد چون هر لحظه امکان غافل ماندن از سوژه وجود دارد. در برنامه‌ی زنده امکان جبران نیست و سرعت حرف اول را می‌زند.

"عزیزی" تصریح کرد: من سعی می‌کنم در وهله‌ی اول این حرفه را به طور کامل بشناسم و من صاحب میکروفن باشم و تمام این‌ها براساس تجربه و آموزش کسب می‌شود.

وی در خصوص مشکلات حرفه‌ی صدابرداری در عرصه‌ی خبر خاطر نشان کرد: کمبود و فرسودگی تجهیزات از مشکلات این حرفه است چون وسایل بعد از مدتی مشخصی که استاندارد استفاده از آن‌ها است کیفیت خود را از دست می‌دهند و این امر در کیفیت کار هم تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صدا ، تصویر ، برنامه ، استرس ، تجربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار