مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به واحدهای صنعتی مستقر در آنها، اداره امور هشت شهرک و ناحیه صنعتی استان به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

سید مسعود عظیمی اظهار داشت: با ابلاغ اجرای قانون واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی مصوب مجلس، این شرکت طبق برنامه زمان‌بندی و در موعد مقرر نسبت به تشکیل شرکت خدماتی، برگزاری مجامع عمومی و برگزاری انتخابات هیئت مدیره اقدام کرد.

وی بیان کرد: بر این اساس اداره امور شهرک‌های صنعتی یزد، جهان‌آباد میبد، اردکان، تفت و مهریز و نواحی صنعتی ابرکوه، مبارکه بافق و هرات به صنعتگران مستقر در آنها واگذار شد که در این زمینه استان یزد در جایگاه اول در بین 31 استان در سطح کشور قرار گرفت.

عظیمی، اجرای این قانون را در راستای کاهش تصدی‌گری دولت عنوان کرد و بیان داشت: اجرای مناسب اصل 44 قانون اساسی در سطح شهرک‌های صنعتی فرصتی مناسب برای حضور بخش غیردولتی در سطح مدیریت و اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها در راستای ارتقاء مدیریت و خدمات‌رسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، فراهم می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به واگذاری مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان همچنان به عنوان ناظر عالی با تشکیل سالیانه مجامع عملکرد و بودجه، کار نظارت بر حسن انجام امور را بر عهده خواهد داشت./س

برچسب ها: برتری ، یزد ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.