کار‌شناسان گوگل در یک نظرسنجی دریافته‌اند در برخی از روز‌ها کاربران آنها به زیبایی و سلامت خود اهمیت می‌دهند اما در برخی روزهای دیگر این‌طور نیست.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، کار‌شناسان شرکت گوگل با بررسی بر روی نحوهٔ جستجوی حدود ۱۶۰ میلیون کاربر خود بر روی موتور سرچ گوگل دریافته‌اند اغلب این کاربران در روزهای اول هفته به جستجو در خصوص مطالب بهداشتی، تندرستی ورزشی و درمانی می‌پردازند. 
 
گفتنی است، در عوض در روزهای پایانی هفته میزان جستجوی کاربران در زمینه‌های درمانی، بهداشتی و سلامتی در سایت‌های اینترنتی مختلف به شدت کاهش می‌یابد. 
 
کار‌شناسان گوگل اعتقاد دارند مردم در روزهای اولیه هفته به شدت پیگیر وضعیت سلامتی خود هستند اما در روزهای پایانی و تعطیلات آخر هفته این پیگیری را فراموش می‌کنند. 
 
کار‌شناسان حوزه بهداشت اعتقاد دارند بیشترین آمارهای مربوط به حملات قلبی، سکتهٔ مغزی و افزایش ناگهانی فشار خون در روزهای اول هفته رخ می‌دهد که به دلیل ناپرهیزی مردم در تعطیلات آخر هفته است. 
 
کار‌شناسان گوگل در تلاش برای تدوین برنامه‌ها و کمپین‌های سلامتی برای یادآوری پیگیری وضعیت سلامتی افراد در روزهای پایانی هفته هستند. 

 
انتهای پیام/

برچسب ها: گوگل ، سرچ ، سلامت ، سکته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار