رایزن بازرگاني ایران در ونزوئلا با اشاره به وجود طرح ها توسعه ای در این کشور، این موضوع را فرصت مناسبی برای افزایش صادرات به ویژه صادرات خدمات فنی و مهندسی به این کشور عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ایرج زارعی در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی استان كرمانشاه با رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای عمان، عراق، هند، ونزوئلا، قزاقستان و آذربایجان که در استان کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به ارتباطات خوب سیاسی و اقتصادی دو کشور ایران و ونزوئلا در دهه اخیر اظهار کرد: ونزوئلا دارای بزرگترین ذخایر نفتی دنیا است و از این لحاظ در رتبه نخست دنیا قرار دارد.

وی با بیان اینکه ونزوئلا بازار مصرف خوبی برای کالاهای ایرانی دارد، بیشترین نیاز این کشور را در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی عنوان و تصریح کرد : در حال حاضر سه میلیارد دلار پروژه خدمات فنی و مهندسی در این کشور داریم.

به گفته زارعی تاکنون 10 هزار واحد مسکونی توسط شرکت های ایرانی در این کشور ساخته شده و 10 هزار واحد دیگر نیز طی ماههای آینده تحویل می شود و پروژه هفت هزار واحدی دیگری نیز در حال ساخت است.

در حال حاضر ساخت سه میلیون واحد مسکونی تا سال 2019 در این کشور در دستور کار است که در این زمینه شرکت های بین المللی ساخت مسکن کشورمان می توانند وارد کار شوند./س




برچسب ها: کرمانشاه ، سه ، دلار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.