مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور گفت: نیروهای فرهنگی باید عزم خود را برای تحقق منویات رهبری در این عرصه به کار بندند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، میکائیل دیانی در نشست خبری جشن فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره فرهنگ گفت: تشکل‌ها باید حضور فعال‌تری در عرصه فرهنگ داشته باشند و با توجه به فرمان 5 بندی که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند حرکت جهادی کنیم.

وی با بیان اینکه جبهه فرهنگی مومن انقلابی باید تقویت شود افزود: نیروهای فرهنگی باید عزم خود را برای تحقق منویات رهبری در این عرصه به کار بندند.

مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور درباره برگزاری جشن فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی تصریح کرد: طی برگزاری جلسات متعددی به این نتیجه رسیده‌ایم تا از نیروهای فرهنگ انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف و در عرصه‌های شعر، سینما، موسیقی و ادبیات داستانی برای حضور در این جشن دعوت کنیم.

دیانی افزود: در این جشن مدعوین نقطه نظرات خود را برای کمک به مسائل فرهنگی کشور و شناسایی نیروهای فرهنگی انقلابی بیان می‌کنند.

وی درباره هدف برگزاری این جشن اظهار داشت: فلسفه برگزاری این جشن متصل کردن نیروهای فرهنگی انقلابی و همچنین حمایت و دلگرمی آنان است و ساختار برنامه طوری چیده شده که همه فعالان فرهنگی بتوانند اظهار نظر کنند.

مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مستقل کشور با بیان اینکه سه نگاه در برگزاری این جشن مدنظر است گفت: اولین رویکرد برگزاری این جشن معرفی موسسات فرهنگی جوان به نیروهای قدیمی است که حضور فعالی در عرصه فرهنگ داشته‌اند.

دیانی اضافه کرد: برگزاری میز گردی در 4 حوزه موسیقی، ادبیات، شعر و سینما بوده تا آنها نقطه نظرات خود را جهت پیشبرد جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی اظهار کنند.

وی با اشاره به دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری با مسئولان فرهنگی در حوزه‌های مختلف داشته‌اند گفت: این جلسات در گذشته به صورت سالیانه برگزار می‌شد اما در چند ماه اخیر رهبر معظم انقلاب با مسئولان فرهنگی خرد و کلان جلسه می‌گذارند و مسائل فرهنگی را تبیین می‌کنند نشان از اهمیت مسئله فرهنگ در نظرشان است.

مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مستقل کشور با تاکید براینکه مسئولان فرهنگی باید مسائل فرهنگی را در شان انقلاب اسلامی رقم بزنند خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب با موضع انتقادی درباره مسئله فرهنگ صحبت می‌کنند دانشجویانی باید به صورت منتقد مسئله فرهنگ را از مسئولان مطالبه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مقام ، رهبری ، باید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار