دوچرخه سوار مشهدی برای زیارت حرم امام حسین (ع) وارد ساری مرکز استان مازندران شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری محمد رئوفی زائر حضرت امام حسین و حضرت ابوالفضل(ع) برای زیارت حرم حضرت امام حسین و حضرت ابوالفضل (ع) پس از پیمودن مسافت شهر درگز خراسان رضوی وارد شهر ساری شد.

رئوفی که فقط 19 سال دارد پس از هفت روز مسافت 800 کیلومتری شهرهای مختلف خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان امروز وارد شهر ساری مرکز مازندران شد.

وی بیان داشت: برای نخستین بار است که با دوچرخه می خواهم به زیارت آقا ابا عبدالله الحسین(ع) بروم که فقط عشق به مولا مرا وادار به این کار کرد.

این دوچرخه سوار زائر امام حسین (ع) با اشاره به اینکه چندین سفر را با دوچرخه در شهرهای خوزستان و تهران داشته است، افزود: پیش از این چهار بار تجربه رکاب زدن با دوچرخه را در شهرهای خرمشهر، شلمچه، قم و بهشت زهرا حرم امام خمینی(ره) داشته ام.

رئوفی هدف از حضور در کربلا را عشق و علاقه به امام حسین و حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد و ابراز داشت: از جوانان عزیز کشورمان به ویژه ورزشکاران می خواهم که توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) را فراموش نکنند.

وی با اشاره به سفر یک ماهه اش و مسافت بیش از دو هزار کیلومتر برای حضور در کربلا معلی گفت: از مسئولان استان ها به ویژه مدیرت ورزش شهرستان ها می خواهم که در این زمینه همکاری لازم با من زائر داشته باشند.

این زائر دوچرخه سوار مشهدی در ادامه اظهار داشت: در برخی از استان ها مسئولان همکاری خوبی با من دارند ولی در برخی از شهرها و حتی استان ها مسئولان بنا به دلایلی همکاری لازم با زائر را ندارند.

رئوفی در پایان با اشاره هدف دیگرش برای حضور با دوچرخه به سفر معنوی کربلا با شعار و پیام خلیج فارس ایران، ورزش آری، اعتیاد هرگز رهسپار بین الحرمین(ع) شدم.

محمد رئوفی 19 ساله اهل درگز مشهد و فرزند شهید نیز است/س.

برچسب ها: ساری ، دوچرخه ، حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.