پخش مجموعه تلويزيوني «من چه كاره‌ام؟» به تهيه‌كنندگي آرزو ابوحمزه و كارگرداني داريوش جهانگيري از شنبه، 20 ارديبهشت در شبكه دو آغاز مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، اين مستند نمايشي به سفارش گروه خانواده شبكه دو و با همكاري روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري در 40 قسمت 20 دقيقه‌اي توليد شده است.

 «من چه كاره‌ام؟» كه با بازي منوچهر والي‌زاده، افسانه ناصري، سهيل تاكي، پونه احمدي، فريبا طالبي و اميررضا زادسرور روي آنتن مي‌رود، با موضوع پيشگيري از اعتياد به مواد مخدر ساخته شده و سعي دارد نقش اعضاي خانواده در گرايش و عدم گرايش افراد به مصرف مخدر را بررسي كند.

موسيقي تيتراژ پاياني اين سريال را هومن مي‌رعابديني و امير عباسيان بر اساس ترانه‌اي از مسعود عسگري ساخته‌اند و حميد خندان آن را اجرا كرده است.

تدوين و صداگذاري اين اثر توسط پرستو جنيدي و فرشاد شهلايي انجام گرفته؛ از ديگر عوامل اين پروژه مي‌توان به محسن محقق عكاس، حنانه شفيعي سرپرست گروه تحقيق و نگارش، محمد خدابخش نور و تصوير، مسعود شاهوردي صدابردار، فرامرز بادرامپور طراح صحنه و لباس، سامان شعشعه مدير توليد، غزل معصومي برنامه ريز، پرشنگ بهرامي طراح گريم، نرگس آشتياني منشي صحنه، علي اسماعيلي مدير تداركات و محمد بروجردي سينه موبيل اشاره كرد.

 «من چه كاره‌ام؟» شنبه تا پنجشنبه از ساعت 11:40 از شبكه دو پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، دو ، پرستو ، مصرف ، صدابردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.