رئیس هیئت شمشیربازی مازندران از حضور چهار شمشیرباز مازندرانی در اردوی آمادگی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری علی رمضانی در مراسم تجلیل از برترین های شمشیربازی استان بیان داشت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی چهار شمشیرباز از مازندران هستند.

وی تصریح کرد: مجتبی عابدینی تنها المپیکی ورزش شمشیربازی ایران در سال 2012 لندن، سید صادق عابدی، محمد شجاعی و سید عطیه سادات شفیعی به عنوان چهار شمشیرباز مازندرانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان هستند.

رئیس هیئت شمشیربازی مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته 62 شمشیرباز در قالب 17 تیم به مسابقات کشوری اعزام شدند، افزود: با کمترین امکانات شمشیربازان مازندرانی روی سکوی قهرمانی بودند که موفق به کسب مقام های خوبی در کشور شدیم.

رمضانی با بیان اینکه ورزش شمشیربازی باید به خانواده ها شناسایی شود، گفت: آموختن ورزش شمشیربازی تاکید ائمه اطهار است پس باید به خانواده بهتر شناسایی شود زیرا در هوش و زکاوت افراد مفید و موثر است.

وی کشف استعداد و نخبه این رشته ورزشی را از مهمترین برنامه های هیئت اشاره کرد و افزود: به دستور مدیرکل برای رشد و توسعه بیشتر این ورزش تفاهم نامه ای همکاری با آموزش و پرورش استان خواهیم داشت.

رئیس هیئت شمشیربازی با اشاره این رشته ورزشی یک شرایط سنی خاصی دارد، تصریح کرد: دوستداران و مربیان این ورزش باید برای معرفی شمشیربازی در سطح استان تلاش بهتری داشته باشند.

رمضانی از فعالیت 90 ورزشکار سازمان یافته در این رشته ورزشی در سطح استان خبر داد و ابراز داشت: از حمایت های مدیرکل و معاونت ورزش و جوانان استان که به هیئت شمشیربازی استان دارند از جانب خودم تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از بهترین ورزشکاران شمشیربازی کمترین کاری بود که انجام دادم باید برای این قهرمانان با توجه مشکلات که موفق به کسب مقام می شوند ارزش قائل شد/س.

برچسب ها: مازندرانی ، حضور ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.