"جک لو" وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه در ارتباط با تحولات در اوکراین، کارساز بوده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ایتارتاس ،وزیر خزانه‌داری آمریکا روز شنبه اعلام کرد تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه در ارتباط با تحولات در اوکراین، کارساز بوده‌اند.

"جک لو" در گفتگو با شبکه تلویزیونی «بلومبرگ» تصریح کرد: «از زمان اعمال تحریم‌ها، همه شاخص‌های اصلی اقتصادی نشان دهنده کشیده شدن اقتصاد روسیه به مسیرهای نامناسب هستند. میزان مبادلات روسیه کاهش یافته و از ارزش روبل-- ارز این کشور و همچنین از ارزش شاخص‌های سهام کاسته شده است.»

لو افزود هدف از اعمال این تحریم‌ها «ترغیب رئیس جمهور پوتین به تغییر سیاست‌های روسیه» است.
وزیر خزانه‌داری آمریکا در ادامه گفت: «ما به وضوح اعلام کرده‌ایم اگر روسیه به روندی که در پیش گرفته است ادامه دهد، به شدت این تدابیر خواهیم افزود.»

وی افزود: «ما در این تدابیر افرادی را در دولت روسیه، مدیران ارشد و مدیران عامل برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در این کشور هدف گرفته‌ایم که به دولت بسیار نزدیک بوده‌اند. ما همچنین یک بانک را تحریم کرده‌ و به وضوح نشان داده‌ایم آمادگی پیشروی در این زمینه را داریم.»

 آمریکا 28 ماه آوریل تحریم‌های جدیدی را علیه هفت مقام و 17 شرکت روسی که امکان ارتباط آن‌ها با تحولات در اوکراین وجود داشته است، اعمال کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: تحریم ، روسیه ، امریکا ، کارامد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار