مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:دولت موارد خلاف در "من روحانی هستم" را بیان کند/ رفع توقیف "قانون" بستگی به نظر قاضی دارد/بازداشت سه نفر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت، نواز شریف فردا به تهران می‌آید/ شش یادداشت تفاهم در دستور کار نخست وزیر پاکستان در تهران ، دولت موارد خلاف در "من روحانی هستم" را بیان کند/ رفع توقیف "قانون" بستگی به نظر قاضی دارد/بازداشت سه نفر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دولت موارد خلاف در "من روحانی هستم" را بیان کند/ رفع توقیف "قانون" بستگی به نظر قاضی دارد/بازداشت سه نفر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/20/2245913_905.jpg

 سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده‌هایی همچون لیست بدهکاران بانکی، پرونده فساد مالی، «من روحانی هستم» و ... توضیحاتی ارائه کرد.

تشکیل جبهه مقابله با زیاده‌خواهی آمریکا با انتقال تجارب ایران به روسیه/ گزارش وزارت خارجه به کمیسیون امنیت ملی
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به درخواست روسیه از ایران برای پشت سر گذاشتن تحریم‌های غرب گفت: در تحریم‌های جدید علیه روسیه، تجربه‌های ایران می‌تواند به روسیه منتقل و زمینه همکاری‌های جدیدی بین دو کشور ایجاد کند، بنابراین باید از این فرصت استفاده کرد تا جبهه مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا تقویت شود.

تشکیل جلسه کارگروه مشترک معاونت پارلمانی و کمیسیون اصل نود در هاله‌ای از ابهام

 معاونت نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی گفت: تشکیل اولین جلسه کارگروه مشترک معاونت پارلمانی و کمیسیون اصل نود منوط به نظر این کمیسیون است و ما منتظر اعلام نظر آنها هستیم.

نواز شریف فردا به تهران می‌آید/ شش یادداشت تفاهم در دستور کار نخست وزیر پاکستان در تهران
 نخست‌وزیر پاکستان ظهر فردا به منظور انجام سفری دو روزه وارد تهران می‌شود.

خط قرمزهای ما عدم حاشیه‌سازی برای دولت‌ها است/ ساخت سری دوم و سوم مستند "من روحانی هستم"

نماینده گروه چند رسانه‌ای شفق گفت: از خط قرمزهای ما عدم حاشیه‌سازی برای دولت‌ها است.

نباید فضای کشور را دو قطبی کرد

 مدیر سفیرفیلم گفت: فضا را نباید دو قطبی کرد چون فضای دو قطبی در کشور نیست و باید کشور را از شرایط حساس عبور داد.

دولت موارد خلاف در "من روحانی هستم" را بیان کند/ رفع توقیف "قانون" بستگی به نظر قاضی دارد/بازداشت سه نفر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت

 سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده‌هایی همچون لیست بدهکاران بانکی، پرونده فساد مالی، «من روحانی هستم» و ... توضیحاتی ارائه کرد.

حضور وزیر کشور در جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت

 نایب‌رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از حضور "رحمانی‌فضلی" وزیر کشور در جلسه شورای مرکزی این فراکسیون در روز یکشنبه خبر داد.

دستورالعمل کشورهای خارجی، جز ایجاد نفرت در دل مردم ثمره دیگری ندارد/ضرورت اختصاص یارانه به بخش انتشارات
 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چرخه انتشارات باید مورد توجه دولت قرار بگیرد و هم چنین یارانه می‌تواند به این بخش مهم کمک به سزایی کند.

حجت‌الاسلام قرائتی از وزیر کشور تقدیر کرد

 رئیس ستاد اقامه نماز از وزیر کشور به جهت ابلاغ دستورالعمل اجرایی شورای اقامه نماز به استانداران سراسر کشور، تقدیر و تشکر کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار