فیلم تلویزیونی "غريبه اي در زورق" به کارگرداني "رهبر قنبري" و تهيه کنندگي "رضا کاشاني اسدي" به "مثل یک پدر" تغيير نام داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، روز سه شنبه  جمعي از مديران شبکه يک سيما  از پشت صحنه اين فيلم تلويزيوني در شهرک غزالي ديدار کردند و خبر تغییر نام این فیلم تلویزیونی به "مثل یک پدر "در اثنای این بازدید اعلام شد.

رهبر قنبری کارگردان  مثل یک پدر گفت: با توجه به مضمون داستان این تله فیلم  که مربوط به قیام 15 خرداد و رهبری امام خمینی (ره) است، این نام تناسب بیشتری با داستان دارد.

گفتنی است  داستان اين فيلم که قرار است 15 خرداد از شبکه یک پخش شود، در حال و هواي سال 42 مي گذرد و درباره شاگرد عکاس خانه اي است که بنا به شرايطي براي عکاسي از مردم ، وارد تظاهرات 15 خرداد مي شود.

درحال حاضر بيش از60 درصد تصويربرداري انجام شده و گروه مشغول ضبط بخش هاي مربوط به بازار در شهرک غزالي هستند.
 
بازیگران این فیلم تلویزیونی هم به این شرح است: سعيد نيک‌پور، مريم کاوياني، حسين عابديني، بهزاد داوري، سعيده عرب، راحي بوستاني، آريا گوهر، حميد عجمي، اميرحسين عباسي و حسين تفرشي

عوامل پشت دوربین مثل یک پدر هم که در گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک تهیه می شود عبارتند از: رهبر قنبری :کارگردان،  بابک نبی زاده : دستیار اول کارگردان، فریدون شیردل :تصویربردار،  مهران کرمی : مونتاژ،    روح ا... جعفر بیگی لو: مدیر صدابرداری،  شروین دیدنده: منشی صحنه، ابراهیم کرامتی : طراح صحنه ولباس، علیرضا باقربیگی : طراح گریم
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.