مدیرعامل سازمان تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به رویکرد توسعه فناوری جدید تولید واکسن مننژیت در حال بررسی است تا در سال‌های آینده خط تولید آن راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسام‌الدین مدنی عصر امروز در مراسم افتتاح خط مایع دیالیز جمعیت هلال احمر که با حضور وزیر بهداشت در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران برگزار شد با اشاره به اهداف فعالیت‌های صورت گرفته گفت: بهبود فرآیندهای فعلی همچون تولید مایع دیالیز یکی از برنامه‌ها و اهداف ما در سال جدید است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه فناوری‌های جدید به ویژه در حوزه تجهیزات پزشکی از مهمترین اهداف این جمعیت در سال جاری است، تصریح کرد: تولید کیسه خون و همچنین اکسیژناتور و استنتهای قلبی در حال مذاکره برای تولید است.

وی در ادامه افزود: همچنین در زمینه تولید سرنگ بدون سوزن قرادادهایی بسته شده است.

مدنی در ادامه با اشاره به تولید واکسن مننژیت اظهار داشت: تهیه و تجهیز واکسن مننژیت که به عهده هلال احمر گذاشته شده است؛ در سال‌های آینده تولید آن نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: همچنین در حوزه سلول درمانی برای کاستن از هزینه‌های روند درمان  مذاکراتی صورت گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: حرکت به سمت توسعه فناوری‌های نو به منظور اشتغالزایی بیشتر و به سمت خوداتکایی رفتن از رویکردها در سال جاری است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: تولید ، واکسن ، مننژیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار