سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت :راديو رسانه اي تخصصي با كارشناسان خبره و متخصصان حوزه هاي مختلف است و من اطلاعات خوبي از راديو دريافت مي كنم.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كميته اطلاع رسانی و تبليغات جشنواره رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  در خصوص راديو بيان داشت:  راديو رسانه همراه و هميشگي من است و رابطه خوبي با راديو دارم.

وي با اشاره به تاسيس شبكه هاي راديويي گفت: توسعه راديوها و تخصصي شدن آنها خدمت بالايي به مخاطب ارائه داده و در حوزه اطلاع رساني  با توجه به  نياز مخاطبان توانسته است بهترين برنامه ها را توليد و پخش كند و جا دارد از تمامي برنامه سازان راديويي براي خدمت بي منت در اين رسانه ارام و د عين حال پويا تشكر كنم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس  بيان داشت : رسانه های ارتباط جمعی در عصر امروز نقش کلیدی در تعیین سرنوشت توسعه کشورها دارند  و در اين ميان راديو به عنوان رسانه اي قديمي و در دسترس منشأ بسیاری از تحولات معاصر، راهنما و کنترل کننده جریان ها و تحولات به حساب می آید.

وي ادامه داد: اعتماد سازی در زمینه سیاست های کلی یک جامعه و نظام یکی از وظایف و نقش های مهم رسانه است كه برنامه سازان راديويي به خوبي در اين زمينه عمل كرده و اثرگذار بوده اند.

رحیم زارع  درخصوص اينكه بيشتر شنونده كدام شبكه هاي راديويي است گفت : راديوهايي چون  اقتصاد ؛ سراسري و گفتگو با توجه به مباحث كارشناسي و تخصصي گزينه هاي ناسبي براي اوقات فراغتم هستند و من مطالب زيادي از راديو ياد مي گيرم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس  تصريح كرد: نگاه واقع بینانه به مسائل جامعه و به خصوص مسائل اجتماعی اقتصادی خود یک نقد سازنده است و اگر رسانه ایی بتواند نقش خود را در انعکاس بدون کم و کاست و واقعی یک اتفاق و ماجرای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی رعایت کند خود گام مهمی در ایجاد و شکل دهی افکار عمومی برای نقد مسائل برداشته است و در اين ميان راديو رسانه پيشتاز و موفق بوده است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.