تقدس نژاد معاون اداري و مالي سازمان صدا و سيما برگزاري جشنواره راديو و اجلاس جهاني صدا را بسيار مهم و تاثير گذار دانست و از تلاش هاي معاونت صدا در برگزاري شايسته آن قدرداني كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كميته اطلاع رساني و تبليغات جشنواره راديو؛ حسن تقدس نژاد معان اداري و مالي سازمان صدا و سيما را جريان ساري و جاري در زندگي عنوان كرد و گفت: راديو زندگي من است.

تقدس نژاد در حاشيه بازديد از نمايشگاه جشنواره و افتتاح راديو جشنواره بيان داشت: برگزاري جشنواره و اجلاس صدا حركت خوب و مثمر ثمري براي برنامه سازان است و تقدير از برنامه سازان راديويي انگيزه انها را چندبرابر كرده و سطح كيفي برنامه ها را ارتقاء مي‌دهد.

وي در ادامه گفت: راديو نه يك رسانه بلكه خود زندگي است و من هميشه در مسير زندگي با راديو همراه مي‌شوم.

معاون اداري و مالي سازمان صدا و سيما در ادامه افزود: راديو جزو زندگي مردم است و از اعضاي جدا نشدني خانواده هاست و من نيز شنونده هميشگي شبكه هاي راديويي هستم.

 تقدس نژاد برگزاري سيزدهمين جشنواره بين المللي راديو را بي نظير و در نوع خود عالي دانست و گفت: معاون صدا و همكاران اين معاونت براي برگزاري اين جشنواره و اجلاس بسيار تلاش كردند و گردهمايي اهالي راديو بسيار زيبا و اثرگذار بود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.