آئین گشایش سیزدهمین جشنواره بین المللی "رادیو "و پنجمین اجلاس جهانی صدا با حضور محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی دقایقی پیش در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ آئین گشایش سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا با حضور دکتر محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مدیران شبکه های رادیویی و نیز مجریان و هنرمندان آغاز شد.
 
در ابتدای این مراسم، استاد امیر نوری نظام اسلامی و محمدحسین صوفی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، ضمن خوش آمدگویی به همه میهمانان سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا را جشن گرفتند.
 
بنابراین گزارش؛در این مراسم کلیپی با نام یاد یاران و ترانه ای با صدای احسان خواجه امیری پخش شد. نمایشی با حضور هنرمندان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در حال اجراست.


 

جشنواره بین المللی رادیو فرصتی برای نوآوری و خلاقیت در عرصه پیام رسانی است

محمد حسین صوفی معاون صدای رادیو جمهوری اسلامی ایران گفت: افزایش شبکه های رادیویی، ایجاد تنوع در برنامه های تولیدی ، افزایش ساعات پخش ، تخصصی شدن شبکه ها و ایجاد فرهنگسازی از اهداف سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو است .
 
وی افزود: مدیریت پیام، مخاطب آفرینی و اصرار به بهبود و ارتقاء کیفیت، ایجاد کارگاه های آموزشی و برگزاری مسابقات و شوراهای تخصصی و توجه به بنیه علمی کشور و استفاده از توان علمی کشور برای رسانه از دیگر اهداف جشنواره بین المللی رادیو است.
 
صوفی تصریح کرد: ایجاد شادابی در برنامه سازان، سرعت عمل در تولید پیام و به ویژه در مناسبت های نامگذاری شده امسال رسانه رادیو را تبدیل به رسانه پویا و جذاب کرده و سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا برگزار می شود.
 
معاون صدای رادیو ابراز داشت: جشنواره محلی برای نوآوری ها و ارزیابی و محک زدن است. نو شدن رادیو و رادیوها با جشنواره پیوند عمیقی دارد و شناسایی ایده های نو و ابتکارات و خلاقیت ها از دیگر اهداف جشنواره بین المللی رادیو خواهد بود.



صوفی افزود: جشنواره ابزار کار حرفه ای برنامه سازان رادیو است و برای اینکه نگاه حرفه ای به این رسانه داشته باشیم باید از تجربیات دیگران بهره مند شویم به همین دلیل خودمان را در محک تجربه قرار دادیم و نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و نقاط قوت را تقویت می کنیم و از نقد و گله و اعتراض نمی ترسیم و جشنواره را محلی برای آزمودن و کسب تجربه می دانیم.
 
صوفی تصریح کرد: این جشنواره علاوه بر بررسی حرفه ای تولیدات شبکه های رادیویی درباره فراز و فرودهای رسانه و بکارگیری و بررسی آثار تولیدشده می پردازد و باید بگویم که جشنواره ابزاری برای تعالی فرهنگ برنامه سازی و نگاه به فرهنگ کار در رسانه رادیو است.
 
معاون رادیو ادامه داد: سال گذشته رویکرد برای رادیو تعالی رادیو و نگاه متعالی در برنامه سازی در این رسانه ملی بود. دوستان من خودشان را در معرض نقد قرار دادند و تلاش کرده اند از پوسته خود بیرون آیند و با یک دنیای جدید آشنا شوند. در سال ۹۲ رادیو ارتباط وسیع تری را با نخبگان برقرار کرد و تصمیم داریم در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی رادیو از اندیشمندان، نخبگان و نخبگان عرصه رسانه دعوت به عمل آوریم ، تا از تلاش های آنها تشکر کنیم.
 
بنابراین گزارش، محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی از تلاش همکاران خود در سیزدهمین جشنواره ملی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا و نیز از هیئت داوران و انتخاب کمیته های گوناگون و نیز از معاونت اداره مالی و نیز اصحاب رسانه به خصوص از باشگاه خبرنگاران، واحد مرکزی خبر ، روزنامه جام جم و دیگر رسانه های مکتوب و شنیداری نیز تشکر کرد.
 
بنابراین گزارش، در پایان این مراسم از فرانک سعیدی ، امیر ابوفاضلی ، سمیرا قنبری، ناهید گودرزی، فرشاد آذرنیا، منصور توحیدلو، شکوفه موسوی ، فاطمه حسن لو، آریا قدس اشرف، مرضیه تبرستانی ، نوشین رهگذر، حسن خلعتی دوست، ناهید مسلمی ، نورالدین جوادیان، میرطاهر مظلومی و از فاطمه آل عباس تهیه کنندگان و مجریان شبکه های رادیویی نیز تقدیر و تشکر کردند.


انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، صدا ، رادیو ، گشایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.