مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با تاكيد بر لزوم افزايش سهم محصولات ايران خودرو در بازار داخلي به 60 درصد گفت: ايران خودرو دغدغه توليد ندارد و تمركز اصلي آن بر توسعه محصول و فروش آن است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ هاشم يكه زارع در مراسم معارفه قائم مقام فروش و بازاريابي خود گفت: فروش در زنجيره توليد خودرو جايگاه ويژه اي دارد و ايران خودرو درصدد است با رويكردي علمي و جامع در مقوله فروش و ايجاد مهندسي در آن مانند خودروسازان بزرگ دنيا با مشتريان خود رفتار كند.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در اين حال اظهار داشت: با سياستي واحد درباره محصولات گروه صنعتي ايران خودرو در دو بخش سواري و تجاري به سمت بازارسازي، فروش و توسعه سهم بازار حركت كنيم.

يكه زارع، تنوع محصول را لازمه حفظ و توسعه سهم بازار دانست و گفت: ويترين كاملي از محصولات داشته باشيم تا نياز بخش‌هاي مختلف بازار را تامين كنيم.

وي افزود: بايد شرايط به گونه اي بهبود يابد تا هموطنان در هر طبقه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي امكان انتخاب محصول مورد نياز خود در سبد محصولات ايران خودرو را داشته باشند.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو در باره احياي بخش ليزينگ گفت: بايد در بخش ليزينگ نيز برنامه ريزي دقيقي صورت گيرد تا شرايط خريد براي مشتريان اين بخش تسهيل شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی ایران خودرو، آقاي يكه زارع در حکمي، حميد رضا بهمني را به سمت قائم مقام مدير عامل در فروش و بازاريابي خودروهاي گروه صنعتي ايران خودرو منصوب کرده است.         

بهمني داراي مدرك تحصيلي کارشناسي مديريت بازرگاني است و از مديران با تجربه در حوزه صنعت خودروسازي به شمار مي رود. بهمني قبل از اين و از سال 88 معاون فروش و بازاريابي شركت ايران خودرو ديزل بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۱۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
حتما قراردادهای محکمی برای تولید با چینی ها بسته و می تونه خوب مونتاژ کنه . بیچاره مردم .
آخرین اخبار