شهردار سلماس از ساماندهی مشاغل مزاحم و دستفروشان در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد رحیمی ظهر امروز در جلسه ساماندهی مشاغل مزاحم و دستفروشان سلماس که در سالن جلسات شهرداری سلماس تشکیل یافته بود از ایجاد مکانی مناسب برای فعالیت دستفروشان خبر داد و اظهار داشت: برای ساماندهی دستفروشان شهرداری سلماس طرح ساماندهی مشاغل مزاحم را در دست مطالعه داریم که پس از تکمیل طرح شهرداری در نقاط مختلف شهر اقدام به ایجاد بازارچه‌های محلی خواهد کرد تا دستفروشان در این بازارچه‌ها اقدام به فعالیت کنند.

وی به پیش‌بینی چند مکان ویژه برای فعالیت دستفروشان و مشاغل مزاحم در سلماس اشاره کرد و افزود: رعایت حقوق شهروندان و ایجاد عدالت در کسب باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار سلماس گفت: ازدحام دستفروشان در خیابان‌های اصلی و مرکزی به مشکلی برای تردد وسایل نقلیه و شهروندان تبدیل شده است که  با در نظر گرفتن مکانی مناسب عملاً مشکل شهر و دستفروشان رفع می‌شود.

این مسئول شهری با بیان اینکه برخورد لحظه‌ای با دستفروشان مشکلی را در خصوص سد معبر و مزاحمت رفع نمی‌کند، تصریح کرد: با ایجاد بازارچه‌های محلی تا حدودی هم شاهد کاهش رفت و آمد مردم به نقاط مرکزی شهر خواهیم بود و هم دستفروشان ساماندهی می‌شوند.

رحیمی با اشاره به اینکه نشاط، پویایی و زیبا بودن از ویژگی‌های اصلی شهر ما بوده و شهرداری سلماس در این راستا تلاش می‌کند، گفت: بهبود بصری، نمای اماکن عمومی و اداری و تجاری و مسکونی، ساماندهی مشاغل مزاحم و خارج کردن آنها از مناطق پرتردد، جلوگیری از سد معبر عمومی و ساماندهی دستفروشان، از برنامه‌های شهرداری سلماس است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، سلماس ، مشاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.