یک گروه دانشجویی دانشگاه هاروارد آمریکا قصد دارد، فردا شب، مراسم «عشاء ربانی سیاه» را که یکی از برنامه‌های هولناک‌ شیطان‌پرستان است، در این دانشگاه برگزار کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، عشاء ربانی سیاه یکی از مهم‌ترین مراسم شیطان‌پرستان است که در کلیسا و معابد شیطان‌پرستان انجام می‌شود و دقیقاً همانند مراسم عشاء ربانی مسیحیت است؛ با این تفاوت که تمام کارها برعکس انجام می‌شود.

 کشتن کودکان و ریختن خون معصومان و دختران باکره جزو آدابی بود که در اواخر قرون وسطا به همراه این مراسم انجام می‌شد. در این مراسم که از پلیدترین مراسم شیطان‌پرستان است، نمادهای مختلف شیطانی همچون ستاره پنج پر وارونه، جمجمه، شراب، خون، پارچه‌های سیاه، آتش‌دان و ... دیده می‌شود.

گروه دانشجویی «باشگاه مطالعات فرهنگی هاروارد» با دعوت از «معبد شیطانی»، یک گروه شیطان‌پرستی در آمریکا، قصد دارد که این مراسم را در دانشگاه هاروارد به اجرا درآورد.

«معبد شیطانی»، یک گروه شیطان‌پرستی در آمریکا است که اوایل امسال با پیشنهاد قرار دادن یک مجسمه دو متری شیطان در کنار بنای یادبود «ده فرمان حضرت موسی(ع)» در اوکلاهما، توجه عمومی را به خود جلب کرد.

گروه دانشجویی «باشگاه مطالعات فرهنگی هاروارد» با ادعای اینکه این برنامه، یک برنامه فرهنگی و تاریخ‌شناسی است، اعلام کرد: هدف ما سیاه‌نمایی علیه هیچ دین و مذهبی نیست؛ زیرا این کار با اهداف آموزشی ما مغایرت دارد، برعکس هدف ما آموزش تاریخ فعالیت‌های فرهنگی مختلف است!

موج اعتراضات رهبران دینی آمریکا

انتشار خبر برپایی این برنامه در دانشگاه هاروارد در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست آمریکا، با انتقاد مقامات کاتولیک این منطقه مواجه شد.

کلیسای «بوستون» به‌شدت با اجرای این برنامه مخالفت کرده و از پیروان خود خواسته تا برای اعضای این گروه و دانشگاه هاروارد که با این برنامه همکاری می‌کند، طلب هدایت کنند.
در صفحه فیسبوک این کلیسا نوشته شده است: جامعه کاتولیک بوستون ناراحتی عمیق و مخالفت شدید خود را برای اجرای «عشاء ربانی سیاه» در دانشگاه هاروارد اعلام می‌کند. چنین فعالیت‌هایی انسان را از خدا و جامعه انسانی جدا می‌کند و مغایر با خیر و نیکی است و شرکت‌کنندگان در این برنامه را به شکل خطرناکی به سمت کارهای شیطانی مخرب سوق می‌دهد.

«راجر لندری»، کشیش شهر «فال ریور» ماساچوست نیز اعلام کرد: دانشگاه هاروارد نباید اجازه دهد مراسمی در این دانشگاه اجرا شود که در آن نمایش قرآن‌سوزی به اجرا دربیاید و برقراری ارتباط با ارواح شیطانی ترویج شود.

«کیمی فافوورا»، یکی از دانشجویان هاروارد نیز گفت: برگزاری چنین برنامه‌ای بسیار وحشتناک و هولناک است و امیدوارم که دانشگاه مانع از برگزاری آن شود.

کلیسای کاتولیک «سنت پل» در شهر کمبریج نیز با برگزاری برنامه «ساعت مقدس» در ساعت 20 فردا، همزمان با برگزاری مراسم شیطان‌پرستان، اعتراض خود را نسبت به این برنامه اعلام می‌کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار