مازندران،استان ممنوعه برای حضور اتباع غیرمجاز افغانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری مازندران در نشست شناسایی و دستگیری اتباع و مهاجران خارجی شهرستان که با حضور فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی میاندورود برگزار شده بود به بررسی آخرین وضعیت حضور اتباع خارجی در مازندران پرداخت.

شفیعی دارابی ازممنوعیت حضور اتباع غیرمجاز خارجی در مازندران خبر داد.

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری مازندران در این نشست اذعان داشت:شاید تا به حال موضوع اتباع خارجی غیرمجاز به دلیل قرابتی که بین کشورهای همسایه به ویژه افغانستان وجود داشت جدی گرفته نشده بود اما مساله اتباع غیرمجاز امروز به عنوان یک معضل و تهدید برای کشور مطرح است.

وی با بیان اینکه ضروری است تا همه دستگاه‌های ذی‌ربط حساسیت بیشتری نسبت به این مقوله داشته باشند،برهمکاری دستگاه‌ها برای اجرای این سیاست تاکید کرد،گفت:براساس قانون برای دستگیری اتباع غیرمجاز نیاز به داشتن حکم قضایی نیست و باید در جهت شناسایی اتباع بیگانه به ویژه اتباع افغان تلاش لازم انجام شود.

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری مازندران گفت: هرگونه ورود اقامت تردد تحصیل و اشتغال اتباع خارجی غیرقانونی بوده و جرم محسوب می‌شود.

این مسئول افزود:براساس مصوبه شورای تامین استان وتایید آن ازسوی کارگروه کشوری مازندران به ‌عنوان استان ممنوعه برای حضور اتباع غیرمجاز افغانی است.

شفیعی در پایان تصریح کرد: حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در استان سبب شد تا پیش از این در برخی از امور اقتصادی اجتماعی سیاسی و فرهنگی با چالش مواجه شویم.

برچسب ها: مازندران ، اتباع ، ممنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
واقعا شده از دید یک افغانی به این مسئله نگاه کنید
اگر کشورهای غربی بعضی شهرایشان را برای ایرانیها ممنوع اعلام کنند چه حالی به شما دست میداد