فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني كه در شبكه‌هاي مختلف سيما در روز سه شنبه به مناسبت ولادت امام علي(ع) پخش خواهد شند معرفي شدند .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، اسامي فيلم هايي كه براي روز ولادت حضرا امير (ع) آماده پخش شده اند به شرح زير است:

شبكه يك سيما

فيلم سينمايي « پرتگاه » به كارگرداني اسكر لس  ، سه‌شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 8:30 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.


در خلاصه داستان اين فيلم با بازي سام ورسينگتون و مندي گنزالس آمده است : نيك كسيدي سارقي است كه براي مراسم تدفين پدرش از زندان خارج شده و با همدستي برادرش جويي و نامزدش آنجي از محل حادثه مي‌گريزد. او با تغيير هويت خود وارد هتلي شده وانمود مي‌كند كه با پريدن از پنجره اتاقش قصد خود كشي دارد. پليس منطقه براي جلوگيري از اقدام او وارد عمل مي‌شود غافل از اينكه در ساختمان كناري هتل، جويي و انجي با مهارت خاصي موانع را پشت سر مي گذارند تا به يك قطعه انگشتر الماس دست يابند كه چند سال قبل ديويد انگلندر با دزديدن اين الماس و تهمت به نيك كسيدي سبب به زندان افتادن او شده است و ...

فيلم تلويزيوني « بدون شرط » به كارگرداني هادي رمضان پور و تهيه كنندگي محمد رضا عمادين ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.


امين با آزار و اذيت و ايجاد مزاحمت براي ديگران و سرافكنده كردن خانواده، شهره خاص و عام است. او به طرق مختلف سعي در راضي كردن خانواده براي زندگي خارج از كشور دارد اما تلاش هاي وي راه به جايي نبرده است.

خانواده براي رهايي از شرارت هاي وي پيشنهاد واگذاري كارخانه را به او مي دهند البته مشروط به اينكه او ازدواج كرده و يكسال با همسرش زندگي مشترك داشته باشد. امين از آن پيشنهاد استقبال كرده و با فكر يكسال زندگي مشروط، بازي جديدي را طراحي مي كند. بعد از رفتن به چند مراسم خواستگاري و نپذيرفتن شرط امين از سوي دخترها، رويا بر سر راه امين قرار گرفته و حاضر به ازدواج با او مي گردد و ...


كامران تفتي، سولماز حصاري، علي كاظمي، شيوا خيناگر و هما خاكپاش در فيلم تلويزيوني « بدون شرط » ايفاي نقش كرده اند.


شبكه دو سيما

انيميشن « خرس‌هاي مهربان » به كارگرداني فيووان ليو ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي شود.


 يك مرد چوب بُر از فروش درختان جنگل مي خواهد هزينه خريد بليط سفر عيد و بازگشت نزد خانواده اش را فراهم كند.

ولي حيوانات جنگل به خصوص دو خرس با او مشكل دارند. اما زماني كه مي بينند دستگاه برش درختان ( اره) او خراب شده اين دشمني را فراموش مي كنند و به كمك او مي شتابند.

فيلم سينمايي « تنها در خانه 5 » به كارگرداني پيتر هويت ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

فين و الكس خواهر و برادري هستند كه به همراه پدر و مادر به خاطر كار مادرشان از نيورك به شهر ديگري مي روند و در خانه اي جديد ساكن مي شوند.

اما چيزي نمي گذرد كه خانه قديمي با شايعه اطرافيان به محيطي ترسناك تبديل مي شود. پدر و مادر و الكس به اين شايعات توجهي نمي كنند و فقط فين است كه در خانه تله هاي بسيار گذاشته به دنبال رد پا مي گردد. از طرفي سه دزد تبهكار خانه جديد اين خانواده را  نشان كرده مي خواهند نقاشي معروفي كه در زير زمين اين خانه پنهان شده است را بربايند. فين به زير زمين مي رود و اتاق مخفي را پيدا مي كند كه ...

فيلم سينمايي « درست شبيه پدرم » به كارگرداني بلر ترو ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.


چارلي اسپيگل پسر دوازده ساله اي است كه به دليل ساده بودن و جثه كوچكش از طرف بچه هاي بزرگ تر مدرسه اذيت شده و مجبور است براي جلوگيري از كتك خوردن به آنها باج بدهد. استن پدر چارلي نيز در يك آزمايشگاه كار مي كند او نيز از طرف دو تن از همكارانش هر روز مورد تمسخر واقع مي شود و براي اين معضل خود راهي پيدا نمي كند.

چارلي كه تقريباً از طرفت همه بچه هاي مدرسه طرد شده با ديدن يك باشگاه بدن سازي وارد آن شده و با مردي به نام جو آشنا مي شود. جو در واقع مدير يك شركت بزرگ است كه بعد از جدايي از همسرش پسر كوچكش را نديده است و به همين دليل بعد از شنيدن ماجراي زورگويي بچه ها نسبت به چارلي موافقت مي كند تا به او كمك كند و ...


شبكه سه سيما

فيلم سينمايي «  سه احمق » به كارگرداني راج كومار هيراني ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 12 نيمه شب از شبكه سه سيما پخش مي شود.


اين فيلم با بازي امير خان، مدهاوان و مونا درباره  سه فارغ التحصيل كالج مهندسي‌ست كه بعد از 10 سال بر سر يك قرار قديمي حاضر مي شوند ولي نفر چهارم نمي آيد. آنها براي پيدا كردن او راهي سفري طولاني مي شوند و در نهايت در مي يابند كه دوستشان هويت يك نفر ديگر را داشته و به جاي او تحصيل كرده و مدرك تحصيلي گرفته.

فيلم سينمايي « آشيانه اي براي زندگي » به كارگرداني حميد طالقاني ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 11:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود.


اين تله فيلم آخرين اثر تلويزيوني هنرمند فقيد خسرو شكيبايي است كه در نقش قربانعلي پيرمردي روستايي ظاهر مي شود . قربانعلي در پي از دست دادن همسري كه بسيار به وي علاقه داشته است ، دچار افسردگي و نوعي توهم مي شود. او گمان مي كند فرزندانش او را دوست ندارند و ... به همين علت تصميم مي گيرد از شمال به تهران بيايد و پيش از آن كه فرزندانش او را به سراي سالمندان ببرند ،‌ خودش جايي را براي زندگي انتخاب كند . در اين گير و دار او به آسايشگاهي مي رود ؛ اما  ماجراي يك دزدي در آسايشگاه سالمندان همه چيز را به هم مي ريزد ...


خسرو شكيبايي، فريبا متخصص و افشين سنگ چاپ در فيلم سينمايي « آشيانه اي براي زندگي » بازي كرده اند.

فيلم تلويزيوني « زيگزاگ » به كارگرداني مجيد توكلي و تهيه كنندگي سيد امير رضا شجاعي ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 14:30 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.


داستان اين فيلم درباره بيژن است كه در بنگاه مسكن كار مي كرده و به علت كلاهبرداري صاحبان بنگاه او به اشتباه به زندان مي افتد و در زندان با مردي به نام قدرت كه در حال فروش مواد مخدر است آشنا مي شود. وقتي پدر بيژن فوت مي كند به او مرخصي مي دهند و قدرت از او مي خواهد تا در اين مدت نزد مردي به نام كامبيز معروف به گلادياتور برود و كمي مواد از او بگيرد و آنها را بخورد تا وقتي كه به زندان باز مي گردد و بعد از آن از طريق مدفوع به قدرت پس بدهد. وقتي مرخصي بيژن تمام مي شود و به زندان مي رود متوجه مي شود كه امام جماعت مسجد بدهي او را پرداخت كرده و او آزاد شده است و او ديگر نمي تواند به زندان باز گردد و ...


اميرحسين رستمي و شهره لرستاني در فيلم تلويزيوني « زيگ زاگ » ايفاي نقش كرده اند.


فيلم سينمايي « دزدي كه براي شام آمد » به كارگرداني سيد محسن ميرحسيني ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.


در خلاصه داستان فيلم با بازي ارژنگ اميرفضلي ، اردشير كاظمي و نصرالله رادش آمده است :  فريدون در امانتداري شهره محل است و همه همسايه ها كليد خانه شان را به او مي سپارند و به سفر مي روند او بعد از سال ها تصميم مي گيرد تا براي تعطيلات نوروز امانتي از كسي قبول نكرده و خودش با خانواده به مسافرت بروند اما ....



شبكه چهار سيما

فيلم تلويزيوني « انگشتر » به كارگرداني سيد جمال سيد حاتمي و تهيه كنندگي كامران مجيدي ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما پخش مي شود.


داستان اين فيلم با بازي 


اميرجليلي، عيسي يونسي، بهرام ابراهيمي و سودابه بيضايي در فيلم تلويزيوني « انگشتر » ايفاي نقش كرده اند.



شبكه تهران سيما

فيلم سينمايي « قطار چناي » به كارگرداني ، دوشنبه 22 ارديبهشت ماه ساعت 22 از شبكه تهران پخش مي شود.


در خلاصه داستان فيلم آمده است: راهول كه در كودكي والدينش را از دست داده است و به همراه پدربزرگ و مادربزرگش زندگي مي‌كند در نود و نهمين جشن تولد پدربزرگش او را از دست مي‌دهد و مادربزرگش از وي مي‌خواهد تا آخرين وصيت پدربزرگ را كه بردن عتيقه ارثيه خانوادگي‌شان به دهكده زادگاه اوست را راهول انجام دهد زيرا او قابل اطمينان خانواده است.


فيلم سينمايي « كلاه قرمزي و سروناز » به كارگرداني ايرج طهماسب و تهيه كنندگي حميد مدرسي ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 9 صبح از شبكه تهران پخش مي شود.


در خلاصه داستان فيلم آمده است: كلاه قرمزي پس از سال ها در امتحانات مدرسه اش قبول مي شود و به عنوان شاگرد ممتاز مدرسه معرفي مي شود طوري كه حتي تصويرش از تلويزيون نيز پخش مي گردد. حالا بنا به قولي كه داده شده آقاي مجري بايد برايش يك دوچرخه بخرد ولي او توانايي مالي ندارد.

در همين زمان تلفني از سوي عموي كلاه قرمزي كه قرمزي بزرگ نام دارد به او مي شود و كلاه قرمزي را همراه آقاي مجري و نرگس به منزل مجللش دعوت مي كند. در آن ديدار عموي كلاه قرمزي يك دوچرخه با ارزش به او هديه مي دهد. اما چندي بعد در جريان يك دزدي ...


فاطمه معتمدآريا ، ايرج طهماسب، رضا فيض نوروزي و رضا عطاران در فيلم سينمايي « كلاه قرمزي و سروناز » بازي كرده اند.


فيلم سينمايي « اوز بزرگ » به كارگرداني سام ريمي ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران روي آنتن مي رود.


اوز شعبده باز قهاري است كه وارد شهركانزاس مي شود و فكر مي كند كه ميتواند در آنجا براي خود شهرت و پول هنگفتي بدست آورد ولي وقتي با سه شعبده باز ديگر روبرو مي شود...
جيمز فرانكو ، ميشله ويليامز و راشل ويز در فيلم سينمايي « اوز بزرگ » بازي كرده اند.


شبكه شما

فيلم تلويزيوني « پناه بر خدا » به كارگرداني و تهيه كنندگي حسين عامري ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي شود.


اين فيلم با بازي حسين فرضي زاده، بهارك صالح نيا، باقرصحرا رودي، عليرضا اسيوند درباره دوقلوهاي طيبه و فرامرز است. اين نوزاد  در حالي به دنيا مي‌آيند كه  فرامرز در خانه باجناقش منوچهر مستأجر است، و به تلاش بيشتر براي تأمين هزينه خانواده دست مي زند .

روزي فرامرز با پيرمردي متمول و تنها به نام جلال بزرگي روبرو مي شود ، كه دچار ناراحتي قلبي است، و او را به بيمارستان مي رساند اما بر اثر غفلت او، كيف پير مرد سرقت مي شود، و فرامرز در مظان اتهام قرار مي گيرد . سارق در اصل برادر معتاد منوچهر است و منوچهر با تهديد، كيف را از او گرفته است و نزد خود نگه مي دارد و ...
فيلم تلويزيوني « پناه بر خدا » توليد مركز سمنان مي باشد.

شبكه قرآن و معارف سيما


فيلم تلويزيوني « خسيس » به كارگرداني احمد كاوري ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 15:30 از شبكه قرآن و معارف سيما پخش مي شود.


در خلاصه داستان اين فيلم با بازي ‌اكبر عبدي كه نقش پيرمردي خسيس با نام صابر رفعتي را بازي مي‌كند، كه در آستانه ورشكستگي قرار دارد. در اين حين وي تصميم مي‌گيرد پولي را براي پسرش سرمايه‌گذاري كند اما با به سرقت رفتن پول با دردسرهاي تازه‌اي مواجه مي‌شود.



شبكه آموزش سيما

 فيلم تلويزيوني « پدر » به كارگرداني مجيد مجيدي ، سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش سيما پخش مي شود . 


اين فيلم با بازي محمد كاسبي و پريوش نظريه توليد شده است. مهرالله بعد از فوت پدرش، براي تأمين خانواده اش در شهر ديگري به كار مشغول مي شود، اما هنگامي كه به ديدن مادر و خواهرش باز مي گردد مي فهمد كه مادرش با مرد مهرباني كه ژاندارم است ازدواج كرده، مهرالله از اين خبر عصباني مي شود و نزد مادر رفته و هديه هاي خود و حقوقش را به او مي دهد و مادر را براي اين ازدواج بازخواست مي كند و ...



شبكه پويا

انيميشن « توربو » به كارگرداني ديويد سورن ،  دوشنبه 22 ارديبهشت ماه ساعت 21 از شبكـه پويا پخش خواهد شد.


فيلم سينمايي «توربو» داستان حلزون بلند پروازي است كه با ديدن ماشين‌راني مي‌خواهد همچون قهرمان مسابقه باشد. او براي زيادتر شدن سرعتش هر روز تمرين مي‌كند ولي دوستانش او را مسخره مي‌كنند و او و برادرش را از مزرعه‌اي كه در آن زندگي مي‌كنند بيرون مي‌اندازند...

انيميشن « جرج كنجكاو » به كارگرداني اسكات همينگ ،  سه شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 10:30 از شبكـه پويا پخش خواهد شد .


جورج و صاحبش بهار را دوست دارند و سعي مي كنند از زيبائي هاي آن لذت برند. آنها ناچار شده اند براي مدتي كوتاه خانه شان را به مقصد خانه ديگري در دهكده ترك كنند. آنها سگ پا كوتاه را نيز همراه خود مي برند كه بر خلاف آنها به بهار و زيبايي آن بي توجه است ولي جورج سعي مي كند لذت از اين زيبايي ها به او يادآور شود...


انيميشن « شهر بدون درخت » سه‌شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي شود.


داستان اين انيميشن در مورد يك بازارياب امور بازرگاني است. اين بازارياب طمعكار با يك درخت مهربان و دوست‌داشتني به نام لوراكس سر و كار دارد. لوراكس هشدارهاي زيادي به او مي‌دهد و او را از انجام كارهاي ضد محيط زيستي برحذر مي‌دارد ...


شبكه نمايش

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني « ميليونر زاغه نشين »، « جاسوس تصادفي » ، « بازگشت به آينده 2 » ، « اسم من خان » و « فراري » سه‌شنبه 23 ارديبهشت ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي‌رود.


انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، ولادت ، علی ، داستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.