مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: بهسازی و احداث باند دوم محور لردگان - بروجن - شهرکرد از مهمترین پروژه های استان چهارمحال و بختیاری است که موجب افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و مصرف سوخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد:

علی نورزاد در بازدید از پروژه های راهسازی استان چهارمحال و بختیاری افزود: محورلردگان - بروجن – شهرکرد، محور ارتباطی مرکز کشور به استان اصفهان و بنادر جنوبی کشور محسوب می شود

نورزاد  اظهار داشت: یکی از دلایل مهم احداث محور لردگان - بروجن - شهرکرد انتقال بار و موقعیت ترانزیتی این محور برای استان چهارمحال و بختیاری است که لازم است برنامه ریزی برای اتمام هر چه سریع تر آن صورت پذیرد.
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور افزود: این پروژه به طول 151 کیلومتر با اعتبار 65 هزار میلیون ریال مصوب سال 1393 است که در صورت تامین اعتبارات لازم در زمان تعیین شده به بهره برداری خواهد رسید.
نورزاد پس از بازدید از پروژه خط آهن مبارکه - سفید دشت - شهرکرد به طول 85 کیلومتر نیز گفت: این خط ریلی موجب اتصال استان چهارمحال و بختیاری به شبکه راه آهن سراسری و فراهم شدن بستری مناسب برای طرح ها و صنایع جدید واقع در منطقه خواهد شد.
وی افزود: این خط آهن دارای چهار ایستگاه، که شامل یک ایستگاه تشکیلاتی در شهرکرد، ایستگاه مسافری درجه 2 در سفید دشت و 2 ایستگاه در قطعه اول و سوم فرخ شهر است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.