ایلام/

قدردانی امام جمعه و استاندار ایلام از رییس جمهوری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار در پیامی مشترک از رییس جمهور اسلامی ایران به دلیل سفر به استان ایلام تشکر و قدردانی کردند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ در این پیام آمده است: اکنون که به لطف الهی سفر پربرکت کاروان تدبیر و امید، به استان ایلام با موفقیت پایان یافته است، لازم می دانیم از جانب خود و به نیابت از آحاد مردم ولایت مدار و مهمان نواز استان ایلام از تشریف فرمایی ریاست محترم جمهور جناب دکتر روحانی و هیئت همراه تشکر و سپاسگزاری کنیم.
با استقبال پرشور و کم نظیر اقشار مختلف مردم از یار دیرین امام امت و مقام معظم رهبری و به نمایش گذاشتن صحنه هایی زیبا از وحدت و یکپارچگی مردم و مسوولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری در دفتر سراسر افتخار این مرز و بوم افزوده گردید.
بدون شک دیدار شکوهمند رییس محترم دولت با عامه مردم و حضور در بین اقشار مختلف و شنیدن مطالبات و خواسته های به حق آنان نشانه عزم دولت برای خدمتگزاری صادقانه از یک سو و دلبستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دیگر است.
حضور هیات محترم دولت در استان و بررسی زمینه ها و استعدادهای بالقوه مناطق مختلف از نزدیک، نوید دهنده برنامه ریزی مناسبی برای آینده استان خواهد بود.
برگزاری جلسه شورای اداری به ریاست رییس جمهور محترم و اتخاذ تصمیم برای اجرای پروژه های مختلف در سطح استان از برکات دیگر این سفر بود.
ضمن سپاس از حضور تاریخی و به یادماندنی ریاست محترم جمهور، امیدواریم در آینده نزدیک با عنایت هیات محترم دولت و پیگیری مسوولان، آثار و برکات این سفر میمون و مبارک در استان شهید پرور ایلام بروز یابد و زمینه توسعه همه جانبه استان فراهم شود.
شهرستان های مختلف ایلام چهارشنبه هفته گذشته میزبان رییس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت بود.
 
 
 
 
 انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.