جانشین فرماندهی پشتیبانی کل سپاه گفت: آن سربازی که دوران خدمت خود را می‌گذراند باید هوشمندانه رفتار کند و عمر خود را به بطالت نگذراند زیرا لباسی که شما بر تن دارید بسیار مقدس و حفظ تمامیت ارضی کشور نیز عبادت بسیار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حاتم عبادی جانشین فرماندهی پشتیبانی کل سپاه در همایش جشنواره سرباز جوان سال ۹۳ سپاه که صبح امروز در سالن امام علی(ع) ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: خدمت سربازی خدمتی بسیار گران‌بها و طلایی است که برای زندگی، شغل و کوشش آینده شما سربازان بسیار مفید و ارزنده خواهد بود لذا باید تلاش کنیم که با فراگیری دانش و فنون تجارب ارزنده‌ای برای آینده خودتان بدست آورید.

سردار عبادی با بیان اینکه سربازان می‌توانند در حفظ امنیت‌ملی کشور نقش‌آفرین باشند، تصریح کرد: حفظ تمامیت ارضی کشور عبادت بسیار بزرگی است زیرا همانطور است که امام راحل فرمودند خدمت سربازی مقدس است.

وی با اشاره به پیشتازی نیروهای مسلح در همه عرصه‌های کشور اظهار داشت: سپاه همانند ۵ سال گذشته همایش جشنواره سرباز جوان سپاه را به منظور ارج نهادن به سرباز در برقراری امنیت ملی، افزایش اعتماد به نفس در سربازان، ایجاد پویایی در جامعه سربازان برگزار می‌کند.

سردار عبادی ادامه داد: هم‌اکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میزبان شما سربازان عزیز برای برگزاری این جشنواره است که این جشنواره سرباز مقدمه‌ای برای برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) است که به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

وی به شیوه‌های انتخاب سرباز نمونه سپاه اشاره کرد و گفت: انجام فرایض و احکام دینی، حسن شهرت بین همکاران، نظم و انضباط مشروط و نمونه و نداشتن سابقه سیاسی و اخلاقی از شرایط انتخاب سرباز نمونه سپاه است همچنین در همایش سرباز جوان سال ۹۳ سپاه ۲۷ تن از سربازان نمونه سپاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است؛ در این مراسم از ۲۷  سرباز برتر در ۹ بخش مختلف تقدیر به عمل آمد.

همچنین نفرات برتر هر بخش به جشنواره کشوری جوان سرباز با عنوان حضرت علی اکبر(ع) که در خرداد ماه سال جاری با حضور سربازان برتر نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می‌شود راه یافتند.  

اجرای نمایش ورزش باستانی و مولودی‌خوانی یکی از مداحان از دیگر برنامه‌های این جشنواره فرهنگی بود.

این مراسم با حضور سردار عبادی، جانشین فرمانده پشتیبانی و اجرائیات حوزه مرکزی سپاه و سردار نایینی، معاون سازمان فرهنگی اجتماعی خانواده پاسداران سپاه برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار