رقابت هاي جام جهاني تيراندازي معلولين لهستان 2014 با کسب يک نشان طلا و سه نقره ملي پوشان کشورمان پايان يافت.

به گزارش گروه ورشی باشگاه خبرنگاران سيده اعظم رضايي، صدريه پرهيز و زهرا قاضي عسگر، سه تيراندازي بودند که در رقابت هاي اين ماده شرکت کردند و از ميان آنها قاضي عسگر موفق شد در جمع هشت تيرانداز برتر به فينال راه يابد.

در پايان مسابقات فينال اين ماده، قاضي عسگر هشتم شد و سيده اعظم رضايي و صدريه پرهيز به ترتيب در جايگاه دهم و سيزدهم قرار گرفتند.

هر سه ورزشکار مذکور موفق شدند رکورد ورودي مسابقات تيراندازي قهرماني جهان 2014 آلمان و مسابقات پاراآسيايي کره جنوبي را به دست آورند.

شب گذشته و در مراسم اختتاميه رقابت هاي جام جهاني، ساره جوانمردي ملي پوش طلايي اين مسابقات، از سوي IPC و کميته برگزاري مسابقات به عنوان بهترين تيرانداز تپانچه معرفي و کاپي به وي اهدا شد.

نماينده دانمارک نيز به عنوان برترين تيرانداز تفنگ بادي انتخاب شد.

کاروان جمهوري اسلامي ايران با 14 ورزشکار در اين رقابت ها شرکت کرد و در پايان موفق به کسب يک نشان طلا و يک نشان نقره در بخش انفرادي و دو نشان نقره تيمي شد.

در رقابت هاي جام جهاني تيراندازي لهستان نمايندگان کشورهاي اتريش، استراليا، بوسني و هرزگوين،بلغارستان، چين تايپه، قبرس، جمهوري چک، دانمارک، فنلاند، آلمان، انگلستان، يونان، مجارستان، کويت، مقدونيه، مغولستان، نيوزلند، نروژ، پرتغال ، روسيه، صربستان، اسلواکي، اسپانيا ،سوئد،آمريکا، ترکيه، ونزوئلا، لهستان و جمهوري اسلامي ايران از 18 تا 21 ارديبهشت با هم به رقابت پرداختند.

ملي پوشان کشورمان صبح امروز لهستان را ترک کردند و بامداد فردا به ميهن بازمي گردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار