مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: محصولات نباتی در فروردین ماه سال‌جاری سهم نخست میزان صادرات استان کرمانشاه را داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه به گفته علی سعدالدین، در فروردین ماه سال‌جاری معادل18میلیون و868  هزار و 993 دلار محصولات نباتی از طریق گمرکات استان به بازارهای مصرف خارجی صادر شده است.

سعدالدین با بیان اینکه این میزان از حیث ارزش 30 درصد و از نظر وزن 18 درصد از کل صادرات استان را شامل می‌شود، گفت: محصولات نباتی در فروردین ماه سال‌جاری سهم نخست میزان صادرات استان کرمانشاه را در اختیار گرفت.

وی محصولات معدنی و مصنوعات را پس از محصولات نباتی در رتبه دوم کالاهای صادراتی از استان کرمانشاه اعلام کرد و افزود: میزان صادرات این محصول13 میلیون و 688 هزار و 275 دلار بود که این کالا نیز سهم 22 درصدی از کل صادرات استان را دارد.

سعدالدین از صادرات 11 میلیون و 371 هزار و 254 دلار محصولات صنایع غذایی از استان در فروردین ماه سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: سهم این محصول از کل صادرات استان نیز 18 درصد است.

وی با اشاره به سهم 11 درصدی مواد پلاستیکی و اشیا ساخته شده از صادرات فروردین ماه سال‌جاری، خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد صادرات 6 میلیون و 906 هزار و 288 دلاری مواد پلاستیکی و اشیا ساخته شده از استان کرمانشاه هستیم.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در فروردین ماه سال جاری پنج میلیون و 588 هزار دلار صادرات حیوانات زنده و محصولات حیوانی از استان داشته‌ایم و این کالا نیز 9 درصد از سهم کل صادرات استان را کسب کرده است. ش

برچسب ها: کرمانشاه ، سهم ، نخست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.