معاون هنری وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در تشریح محورهای مذاکره با حجت الاسلام و المسلمین امرودی از نهایی شدن توافقات برای امضای تفاهم نامه مابین این 2 نهاد خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی ضمن اعلام این خبر افزود: تدوین سند موسیقی در مجموعه شهرداری تهران با هدایت و نظارت حجت الاسلام والمسلمین امرودی انجام شد و این اقدام علاوه بر آن که فعالیتی شایسته تقدیر است، نشانگر درایت و تدبیر مدیریت فرهنگی شهر در مسایل هنری است و برای مجموعه های دیگر نظیر وزارت ارشاد الگویی برای فعالیت های آتی به شمار می رود.
 
وی گفت: به واسطه همکاری ها و فعالیت های مشترک انجام شده خوشبختانه فضای گسترش تعاملات و شناسایی زمینه های جدید همکاری وجود دارد و بر این مبنا به زودی تفاهم نامه ای مابین شهردار و وزیر فرهنگ به امضا می رسد.

مرادخانی ادامه داد: توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و معرفتی با محوریت ارتقای هنری دینی و بینش عمومی جامعه نسبت به فرهنگ و هنر به عنوان دغدغه های مشترک مطرح هستند که در این تفاهم نامه به آن پرداخته خواهد شد.

معاون هنری وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: تفاهم نامه مذکور آینده روابط وزارت ارشاد و شهرداری تهران در عرصه های نظیر تئاتر، موسیقی، سینما و هنرهای تجسمی را بر مبنای ارزش ها و معیارهای اسلامی، ایرانی ترسیم می کند.

دیدار و گفتگو معاون هنری وزارت ارشاد با معاون امور اجتماعی شهرداری تهران با حضور " مجید ملانوروزی " مدیرکل هنرهای تجسمی  و " حسین طاهری " رییس مرکز هنرهای نمایشی انجام شد.
برچسب ها: وزارت ، شهرداری ، امضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار