به مناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر مراسم جشنی با حضور کارکنان ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در مسجد سید الشهداء این قرارگاه برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ به مناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر مراسم جشنی با حضور کارکنان ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در مسجد سید الشهداء این قرارگاه برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی بدری مدیر حوزه علمیه امام القائم تهران در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر گفت: امام علی (ع) در زهد و تقوی در طول تاریخ شخصیتی بی نظیر است .
 
وی در ادامه اظهار داشت: همه ما باید به شیعه بودن خود افتخار کنیم و شما باید به اینکه در جمهوری اسلامی خدمت می کنید و سرباز دین هستید افتخار کنید چون هر قدم شما اجر دارد چرا که این قدمها خدمت به مکتب امیرالمومنین (ع) است.
 
وی در ادامه افزود: این همه سروصدا و هیاهو بر علیه کشور به راه انداخته شده است به خاطر شیعه بودن ما  و نوع نگاه ماست و شما دیدید که یک نامه حضرت امام (ره) که برگرفته از کلام اهل بیت بود دنیای کمونیست را درهم پیچید پس همه ما باید قدر این عشق و محبت به ولایت را بدانیم .
 
گفتنی است؛ در پایان مراسم مداح ال بیت حاج مرتضی طاهری به مدیحه سرایی پرداخت.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولادت ، امام ، علی ، پدافد ، هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار