معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور از وجود 2 هزار و 906 طرح نیمه‌تمام در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،نوبخت با بیان اینکه با توجه به محدودیت اعتباری، اولویت دولت تدبیر و امید اولویت‌بندی پروژه‌ها و طرح‌ها است گفت:در همین راستا کمیته تخصصی تشکیل شده تا با اولویت‌بندی طرح‌ها در راستای اجرا و اتمام آن‌ها قدم‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به وجود 2 هزار و 906 طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد افزود: اولویت هدف‌گذاری ما اتمام پروژه‌های مهم با پیشرفت بالای 80 درصد است.

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید به جای افزودن تعهدات بیشتر، به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه تمام به منظور بهره‌مندی مردم از این پروژه‌ها است اضافه کرد: این پروژه در کنار تعداد زیادی از پروژه‌های اولویت‌دار استان که از سوی استاندار مطرح شده از اولویت‌های دولت در تامین اعتبار و اتمام آن است.

نوبخت خاطرنشان کرد: سفر اخیر ما نیز به منظور ارزیابی رشد و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها است و امیدواریم بتوانیم با منابع موجود و منابعی که در زمینه‌های متعدد تامین می‌شود هرچه زودتر شاهد اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید به کردستان یک نگاه ویژه است گفت: بدون شک سفرهای مسئولان دولت به استان و سفر اخیر بنده نیز نشان‌دهنده تحقق این مهم است./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.